OA19 kirjoitti:Edit: Luin ton pyörätestin, se väittää ettei käytä kumpaakaan jarrua tai kytkintä juuri ollenkaan, ja en kyllä oikein mitenkään usko että se pitää paikkaansa. Ei se pyörän vauhti hidastu vaan sillä että siellä on bubba puikoissa tai kova moottorijarrutus päällä. Tosin se varmaan teoriassa vois ajaa yhden supercrossi kauden (17 kisaa) kisapyörällä kaksilla paloilla, ei siinä ajotunteja tuu kumminkaan kun reilu tunti per kisa.
Muistan videopätkän tosta viime talvelta, ja silmiin pistävää oli että yhtään sormea ei ollut kytkimellä kun tuli kurviin, ja veti koko mutkan "kaikki sormet tangossa". Se on pelimiehen merkki se. Itsellä ei toivoakaan, koko ajan pitää olla "hätävara" kytkimellä. Jos koittaa kaikki sormet tangossa, ni kyllä se viimeistään puolessa välissä kurvia kampee fillarin pystyyn ja vallista yli. Kun katsoo tota superitouhua, niin mutkanopeus on yks missä on selkee ero. Enkä oikeastaan yhtään ihmettelis vaikka Stewartilla ei niitä jarrupaloja menis. Toi kärki porukka ajaa mutkat lähes BMX tyylillä, vauhti vaan kiihtyy.
No ei nyt ihan, mutta pääperiaatteessaan kyllä. Kurveihin tullaan kovaa, vauhti pidetään yllä ja fillari on suorassa kun sieltä tullaan pois. Peruspena jarruttaa vallin päälle pelit seis, ottaa suunnan, ja avaa että pääsee hyppyrit yli. Ehkä _hivenen_ OT, mut kuitenkin. Ja täytyy muistaa että superi on siistiä sisähommaa, jos ei lasketa Anaheimia.