Sultzi -99 kirjoitti:Nooh, pumppailin niin kauan kunnes tuli kirkasta nestettä sieltä. On muuten erittäin hyvä systeemi laittaa letku siihen nipaan kiinni ja letkun toiseen päähän pyörän venttiili Paljon nopeempaa ilmaaminen tuollain.
Spade kirjoitti:Nyt tarvis apua ja nopeesti.
Elikkä mulla oli takajarrusatulasta jarruletku kokonaan irti eli sinne meni ilmaa aivan saatanasti ja nyt ollaan ukon kans ilmattu jo toista tuntia, mut ei tuu ilmaa pal paskaakaa siihen nähden mitä siel oikeesti on. Onks jotain jippoa millä homma hoidetaan?
PS: ilmaustekniikka on ainakin oikea
Oretna kirjoitti:Koitas laittaa siihe nippaan joku letku kiini, läpinäkyvä paras, laitat sinne letkuun vähän jarrunestettä, niin ettei pääse ilmaa sisään, sit vaan pumppaat sit jarrua, kyllä se ilma sielt jossain vaiheessa tulee pois. Viel jos vähä haluis varmistaa systeemiä, ni heittäis kierroksen sähköteippiä nipan ierteisii, ni sieltäkää ei pääsis ilmaa sisään.
lerpparanne kirjoitti:Minä olen käyttänyt injektioruiskua ilmaamiseen,päähän vaan kumiletkun pätkä ja ilmaruuvin kautta painaa nesteet.(Ainut toimiva keino muuten nestekytkimelle)