KTM SX 125

HRC250
Liittynyt:
14.8.2003 22:45

ViestiKirjoittanut HRC250 » 7.9.2005 22:10

Heittäkääpäs kokemuksia 02-03 sx:sistä. Heikkoja lenkkejä? Suuria eroja kyseisten vm välillä? Ruusut ja risut...

Jompi kumpi pyörä tulossa kohta talliin ja hyvä olisi kuulla kokemuksia.
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 7.9.2005 22:57

itellä -03:lla ajoa n.10h takana ja oon tykänny!
-03 mallis on -02:een verrattuna ainakin paremmat etupamput. niis saa säädettyä jousen esijännityksen.
heikkouksia ei oo vielä löytyny, mutta ne nestekytkimen kalliit ja kuulemma joskus niin helposti hajoavat osat on varmaan se heikkolenkki.
nii ja niitä muovisia kierteitä tankissa kannattaa varoa. ei varmaan oo kovin helppo korjata jos nuljaa.
HRC250
Liittynyt:
14.8.2003 22:45

ViestiKirjoittanut HRC250 » 8.9.2005 8:48

Kiitos, lisää kokemuksia kaivataan pikaisesti. Koneessa mitään ihmeellistä/heikkoutta? Runko? Huollon kannalta jotain suunnittelu mokaa?
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 8.9.2005 17:51

En nyt tiiä, mitä noissa vähän uudemmissa on, mutta ainakin -99 kaikki kierteet olivat muovisia, sai ihan tosissaan varoa, ettei vääntäny rikki.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 8.9.2005 18:32

Mulla rikkoutui pari viikkoa sitten -02 malllin SXS:stä laakeri jousikuormitteisen vivun päästä, joka pitää vaihteidensiirtorumpua paikallaan (locating lever cpl.). Laakerin kuulat levisivät ympäri vaihdelaatikkoa aiheuttaen lisätuhoja...tuli aika kallis remppa. Laakeri on kiinteästi kiinni siinä vivussa, joten laakeria vaihtaessa pitää uusia koko vipu. Vivun hinta on onneksi vain vajaa 10e, joten kannattaa tarkkailla sitä laakeria, ennenkuin tulee pahempaa jälkeä.

Muuten pyörä on todella hyvä ajaa moottoriltaan piikiksi, johtunee osaksi varmaan SXS palikoista. Oman mopon takaiskari on paras millä koskaan olen ajanut, mutta keula on vähän hieman liian jäykkä mun vauhdeille/painolle.
Fleshgear
Pyörä:
Rm & Exc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
25.11.2003 13:41

ViestiKirjoittanut Fleshgear » 9.9.2005 0:14

Jep. Itse huomasin kans saman vian. Onneksi ei ollu kuulat tuhonnu mitään muuta. Huomenna motoskeidasta hakeen uusi, niin saa vaihteetkin toimiin taas.
Oretna: Kuis ne niin? Omassa on ainakin kaikki ihan metalli kierteillä, tosin ei ole sx:ä..
Juuei siisjoo.
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 9.9.2005 17:26

egs eli exc mullakin oli, ehkä oon vaan sit liian kovakouranen, niin ne kaikki tytötki aina sanoo :(
Seesami
Pyörä:
Nismo
Paikkakunta:
Rannikko
Liittynyt:
21.4.2005 19:22
kotari

ViestiKirjoittanut Seesami » 9.9.2005 20:34

Hyvä pyörä toi on,ainoastaan noihin huoltohommiin pitää kyllä paneutua enemmän,koska eurooppalaiset ei oo sellasia että bensaa-tankkiin ja polulle tyylisiä pyöriä,kestää kyllä hyvin pidettynä pitkään.
Paappis
Pyörä:
kx250f 2012
Paikkakunta:
OOBU
Liittynyt:
30.6.2004 17:43
Re: kotari

ViestiKirjoittanut Paappis » 9.9.2005 20:47

Seesami kirjoitti:...noihin huoltohommiin pitää kyllä paneutua enemmän,koska eurooppalaiset ei oo sellasia että bensaa-tankkiin ja polulle tyylisiä pyöriä...

Ei oo kyllä japsitkaan...Ainakaan oma kapistus.
"If nothing is broken, it's OK" - Mat Rebeaud
Paappis@Vimeo
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 9.9.2005 22:05

no eipä noita kotareita sen enempää pidä huoltaa ku japsejakaan. vai puhutko kokemuksen pohjalta, pv:llä kun huristelet? samalla lailla ne japsit kuluttaa mäntiä,laakereita,kytkintä yms.
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 9.9.2005 22:38

Jos viaksi voi lukea niin kääntösäde on helvetin iso. Jotkut kuulemma siirtäny jäähdyttimiä taaksepäin, vetäny piuhat sytkäboksille putsarikoppaan ja laittanu sen kääntökulman säädön tappiisa. Näin ainaki näissä uudemmissa kotareissa. Omaa menoo ei oo kyl haitannu mut jos enemmän metässä ajais niin sais sitä kääntyvyyttä kyl olla.
HRC250
Liittynyt:
14.8.2003 22:45

ViestiKirjoittanut HRC250 » 17.9.2005 12:09

Paljonko mennee laatikkoon öljyä -03 125 sx?
vForce
Liittynyt:
23.7.2003 12:17

ViestiKirjoittanut vForce » 17.9.2005 13:18

Mulla menee muistaakseni 0,7l, sehän lukee siinä kytkinkopassa korkin alapuolella, joten tuskimpa tuo määrä poikkeaa eri vuosimalleista.
HRC250
Liittynyt:
14.8.2003 22:45

ViestiKirjoittanut HRC250 » 18.9.2005 19:38

Tarkemmin kun katoin niin siinähän se luki, oli vaan aika kulunu teksti.
keyboard
Paikkakunta:
Taipalsaari
Liittynyt:
23.2.2004 11:12

ViestiKirjoittanut keyboard » 26.9.2005 15:29

crosseja meidän parkkipaikalla http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/2158 saa kommentoida galleriaa
KUVII http://www.motot.net/galleria/12122 <-- KÄYKÄÄ
Omatekoisen alkukäyrän kuvia galleriassa.
virit: isompi alkukäyrä,14p eturatas,17.5mm kaasari,90 kokoinen suutin, pipercross, Powerbox (kiihdytinpumppu), tehoputki....huiput noin 80kmh(mittarii)