KTM EXC 125

Mizki
Paikkakunta:
Vantaa (Askisto)
Liittynyt:
11.1.2005 16:10

ViestiKirjoittanut Mizki » 26.1.2005 16:23

niin. ja myyn ton mun hondan täs pois ja ostan sen ktm ja ajan sil metäs, rasal ja kadul
Plakis
Liittynyt:
1.10.2004 12:02

ViestiKirjoittanut Plakis » 26.1.2005 16:44

Heh! 2t enduropyörät kestävät katuajoa aivan hyvin kunhan vain muistaa koneen vaatimukset ja täyttää ne! Kun puhutaan siitä että "ei ole järkevää ostaa kisaenskaa tielle" niin voivoi, kuka ajattelee järjellä kun ostaa mp:n? Ehkä jotkut köyhät? :)

Kukin taaplaa tavallaan, eikai se niin kamala asia ole ymmärtää?
tuplaturpo
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
5.2.2004 18:40

ViestiKirjoittanut tuplaturpo » 26.1.2005 17:50

Plakis kirjoitti:Heh! 2t enduropyörät kestävät katuajoa aivan hyvin kunhan vain muistaa koneen vaatimukset ja täyttää ne! Kun puhutaan siitä että "ei ole järkevää ostaa kisaenskaa tielle" niin voivoi, kuka ajattelee järjellä kun ostaa mp:n? Ehkä jotkut köyhät? :)

Kukin taaplaa tavallaan, eikai se niin kamala asia ole ymmärtää?


NÄIN JUURI!!!!
iikka88
Pyörä:
Suzuki Rmx 250 -90, Solifer-Suzuki S -85
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
8.2.2004 16:33

ViestiKirjoittanut iikka88 » 26.1.2005 17:57

Plakis kirjoitti:Heh! 2t enduropyörät kestävät katuajoa aivan hyvin...


No luulisin että tässä kohti ei ole ollut kysymys kestävyydestä, vaan siitä että siinä ei ole oikeastaan järkeä ostaa kisaenskaa kadulle.
Näin se menee.
Latexi87
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.5.2004 14:10

ViestiKirjoittanut Latexi87 » 26.1.2005 19:30

jos siirryttäisiin takaisin aiheeseen ktm exc 125 eikä kisapyörä kadulle tai ei. Sitä on jo jauhattu niin paljon joka topicissa ja jos joku haluu sen kadulle ni antaa ostaa. Eli takaisin aiheeseen ktm 125
Ei oo rahast kii.
EERO-999
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
24.1.2005 0:24

ViestiKirjoittanut EERO-999 » 27.1.2005 0:51

Juu! Mun kotari on ihan valkosilla kilvillä, mutta se on täys tehonen eli ei se kilpi vauhtia ja vääntöä vähennä se lisää vaan mukavuutta kun saa välillä tuhnutella maanteillä laillisesti!
ex mopot. Rivera 50, Tunturi SuperSport, Gilera RCR 50 -04, Suzuki GT 125 -79, KTM EXC 125 -02, 3xSuzuki PV, Aprilia RS 125 -94 ja Honda CR 125 -04
EERO-999
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
24.1.2005 0:24

ViestiKirjoittanut EERO-999 » 27.1.2005 0:54

Juha.N kirjoitti:Saat kyllä ajaa ku vanha mummo jos piikin männällä meinaat ajaa 50h. Ja varsinkin ku tää taitaa olla katuhomoilussa käytössä ni siellä nyt voi kurahaaran perttikin ajaa täyzii kokoajan.


Mulle on sanottu että, riittää kun mä vaihdan mänän 100 tunnin välein. Mutta sekin on liian lyhyt aika, pitää meinaan vaihtaa vähintään kerran kuussa!
ex mopot. Rivera 50, Tunturi SuperSport, Gilera RCR 50 -04, Suzuki GT 125 -79, KTM EXC 125 -02, 3xSuzuki PV, Aprilia RS 125 -94 ja Honda CR 125 -04
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 27.1.2005 1:07

Vaihdat samaa tahtia kun kalsareita niin pysyy tehotkin tallella.
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...
Tony Eightyseven
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
11.4.2004 16:33

ViestiKirjoittanut Tony Eightyseven » 27.1.2005 9:29

sr racing kirjoitti:Vaihdat samaa tahtia kun kalsareita niin pysyy tehotkin tallella.


jos se nyt omia kalsareita osaa edes vaihtaa..
YarRr
Latexi87
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.5.2004 14:10

ViestiKirjoittanut Latexi87 » 27.1.2005 15:38

ite ajoin männällä koko kesän eikä se silti ollut viellä kovin pahan näköinen eli se 20-30h on täysin liioittelua. Ja vaikka ajoin koko kesän samalla niin teho pysyi kyllä tallella.
Ei oo rahast kii.
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 27.1.2005 15:57

Ite huomasin selvästi omassa ruoskassani että vääntö aleni. Samat mäet mitkä ennen meni senkun heitti isompaa niin juuri ennen männänvaihtoa piti kunnolla näpäyttää vaihde nopeasti sisään ettei kierrokset ruenneet alenemaan.Ei se ero mikään hirveä ollut mutta ärsyttävä.
Erska
Liittynyt:
21.12.2002 15:25

ViestiKirjoittanut Erska » 27.1.2005 16:22

Täällä yks sälli veti 10000km hussen wr samalla männällä,sitten kun laitto uuden männän niin sylinteri oli jo niin väljä että hävisi tehoissa Kawasaki KMX 125...
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 27.1.2005 16:26

Sillä oli tapahtunu varmaan jo jonkin sortin leipomista?
EERO-999
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
24.1.2005 0:24

ViestiKirjoittanut EERO-999 » 27.1.2005 17:19

ruosteputki kirjoitti:
sr racing kirjoitti:Vaihdat samaa tahtia kun kalsareita niin pysyy tehotkin tallella.


jos se nyt omia kalsareita osaa edes vaihtaa..


voin paljastaa että osaa kalsarit vaihtaa!

Nyt on kotarin pytty auki joten ei muuta kun uus mäntä paikalle! :D
ex mopot. Rivera 50, Tunturi SuperSport, Gilera RCR 50 -04, Suzuki GT 125 -79, KTM EXC 125 -02, 3xSuzuki PV, Aprilia RS 125 -94 ja Honda CR 125 -04
Motul
Pyörä:
Enduro & MX, Raptor700, R1
Paikkakunta:
Etelä
Liittynyt:
20.1.2004 23:53

ViestiKirjoittanut Motul » 28.1.2005 18:19

Jos joku nyt muistaa ennen kuin katson ohjekirjasta niin voisi kertoa piikkisen ktm:än vakio välit?
0-100 hetkessä! Entäs 100--> hmm...