On sinulla kai opuskin tullut pyörän mukana, kun noin uusi on?
Siinäkin on sähkökaaviot?
Luultavasti äänimerkin piuhoja jotkut niistä.
Jöel kirjoitti:Joutuuko tällästä 300 kuutiosta huoltaa enemmän kuin 125 kuutiosta? Sori hieman tyhmä kysymys.
Viil@ri kirjoitti:Mistähän noita 300 kittejä saisi parhaimpaan hintaan? Myös jos jollain on myydä semmoinen niin saa tarjota
Mulla ainakin sammui sen takia kun oli mittarin johto etupyörän anturiin poikkiCRhonkkeli kirjoitti:Duoda noin... Kysymys koskee mittaristoa.. Kun ostin pyörän niin huomasin, että mittari lähtee päälle, mutta sammuu vähän ajan päästä itsestään. Eli en pysty seuraamaan esim. ajonopeutta, ajettua matkaa/aikaa tms.. Laitoin pyörään tämän jälkeen heti tuntimittarin noin ensihätään ja tarkat tiedot ajotunneista on ylhäällä koko ajan siis. Mutta kyllähän se olisi mukava seurata välillä esim ajonopeutta jne.. Eli missähän mättää? Kattelin jo ohjekirjaa, mutta en siitä kyllä keksinyt, että mitä muka tein väärin/jätin tekemättä, että mittari pelittäisi. Akku ei ole paikallaan, ei kait se siitä johdu?
JiiPee1305 kirjoitti:Kone jönnit kyseessä. 3-pyörää ostaneena varmaan sain automaattisesti hyvät alet.
Pakettiin kuuluu sylinteri, mäntä, kansi, tiivisteet, cdi-poksi ja muistaakseni pa-säädin.
Kyllähän se vääntöä toi paljon lisää, harrastekuskille mieluisempi ajettava. Jos vielä 2-t pyörän ostan niin ehdottomasti 300. 250 on vetomiesten peli kun joutuu viemään enemmän kierroksilla.