Osa porukasta kertoo ihan asiallisestikin asioiden laitaa.
No suitsa oli varmaankin halpa, luokkaa alle 500e?
Jos olisi kaikki kunnossa, niin mikä ettei vanhallakin harrasta. esim 87 ja vanhemmat pelit.
Santei kirjoitti:Terve!
Joskus vanhassa ketjussa oli tästä mun pyörän suutin touhuista juttua, mutta ei nyt vieläkään ole täysin ratkennut. Pyörä toimii ihan ok, ja radallakin tullut ajeltua. Joskin keskikierroksilla/ennen piikkiä vähän röpeltää. Lähinnä rupesi häiritsemään kun tuota manuaalia lueskelin, että voiko tosiaan olla noin pieni pääsuutin mitä mulla on (155). Ostettaessa pyörässä oli tosiaan nuo vakiosuuttimet ym. kiinni mutta ei toiminut mitenkäänpäin niillä! Röpelsi, savuutti ja ei antanut kierroksia.
RM 250 -03
Vakio arvot kaasarille taitaa olla: 172 ps, 50 tyhjäkäynti, 1 1/2 rinkiä ilmaruuvi ja neula jossain keskimmäisessä lovessa. Mulla taas on itellä nyt 155 ps, 48 tyhjäkäynti , ilmaruuvi täydet 2 rinkiä auki ja neula toiseksi laihimalla / laihimmalla (en muista tarkalleen).
Seuraavat on tsekattu/Vaihdettu:
- Uusi mäntä hiluineen (Wiseco 66,40) + yläpään tiivisteitä
- Pakoaukonsäädintä päällepäin putsailtu , omaan silmään näyttäisi toimivan
- Uusi tulppa (BR8EG)
- Uusi ilmanputsari (öljytty tottakai)
- Sytytysennakko on tehtaan vakio (eli viivat vastakkain)
- Kaasari käytetty auki ja putsailtu silmämääräisesti
- Putki poltettu karstoista ja änkkään vaihdettu villat
- 98 bensaa ja 2-2,5 % seos
- Alakertaa en ole avannut, mutta kampiakselin välys vaikutti aiva hyvältä, kun männän vaihdoin
Ei mee omaan järkeen enää, että mikä voisi olla vikana? Seuraavaksi vien merkkihuoltoon ja kärsin paljon rahaa, ellei sitten joku viisas auttaisi täällä!