Tuo kiinitys on toteutettu tollasella sähköhommissa (?) käytettävällä systeemillä, missä on siis iso "pultti" jossa on iso reikä, jos xenonin perä mahtuu läpi & johot, umpion sisäpuolella siis tuo, ulkopuolella on tuohon sopiva "mutteri" siis ja mutterin ja rungon väliin tuommonen pellistä leikattu pala jossa on "pultin" mentävä reikä ja reikä kypärään kiinitystä varten. Varmaanhan tuolle olis joku hieno nimikin, mutta ei siitä nyt mitään käsitystä, jos nyt muutenkaan kukaan mitään ymmärsi.
Niin ja tarviihan tohon alumiiniin porata reikäkin, jos tuo umpio nyt edes on sellanen kun oletan.
Mutta ei kellään olis
http://store.allright.eu/fi/mx_fi/tarvi ... t-296.html tuollasesta kokemusta?
Tappelin tossa koko illan tuon kanssa, enkä saanu pitkiä ja lyhkösiä palamaan, pitkät palaa, mutta lyhyillä palaakin sitten molemmat langat ja sitten kun sain palamaan molemmat erikseen ei valot sammunu enään katkasijasta, mikä olis aika oleellista kun virta otetaan akulta. Sitten aukasin tuon ja tulin siihen tulokseen, että ei se voi toimia kunnolla, että mihin tuo on suuniteltu kun yks johtokin jää ylimääräseks? Onko tossa nyt joku ero sit kun vaihtovirralla varmaan ajateltu käytettävän ja tasavirtaa käytetään?
Joo, en todellakaan tajua miten se niin vois olla, mutta muutakaan en keksi.
Nuo kaksi johtoahan menee tappokatkasijalle ja neljä valolle, itse ajattelisin homman toimivan kolmella joholla?