Suzuki RM

Kimi1984
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
28.8.2006 18:59

ViestiKirjoittanut Kimi1984 » 1.12.2006 0:22

ja wert:ille tiedoks......oon ite Sipoolainen joten Bastukärr on tuttu paikka.....nykyisin asun Pohjanmaalla ja pitäis löytää ajokavereita...
ajan kyl mielummin enskaa ku crossia
vaikka sitte crossipyöräl.....
Kimi1984
Paikkakunta:
Pietarsaari
Liittynyt:
28.8.2006 18:59

ViestiKirjoittanut Kimi1984 » 1.12.2006 0:33

ja ne jotka tykkää crossista/endurosta liittykää ihmees Kuvake.net ja ettikää semmonen klubi ku Team Suzuki.......
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 1.12.2006 0:43

mut entäs jos on (gal)Yamahakuski?;)
Karsoefi
Paikkakunta:
Raahe
Liittynyt:
28.4.2006 16:43

ViestiKirjoittanut Karsoefi » 3.12.2006 20:47

Kellään tietoa tai linkkiä jostai sivusta josta löytäis tietoa suzuki rm:n sytytyksen säädöstä?
cheece
Pyörä:
RG500 x2, RGV250, RG125F, RM80, PV, R, NSR125
Paikkakunta:
Lievestuore
Liittynyt:
10.4.2005 23:45

ViestiKirjoittanut cheece » 3.12.2006 23:10

tässä tarvitsisin tietoa mikä on vuoden 83 rm80cc kiertarin männäntapin ja alapään tapin halkaisijat?

tämä sen takia koska olen saanyt pientä vihiä että 83 vuoden rm:ssä on paksumpi männätappi kuin vuoden 82 mallissa ja 83 vuoden malliin männän saatavuus on parempi kuin 82 joka on viimeinen ilmajäähdytteinen versio.
Semmosta tänään.
Ärräpää_
Pyörä:
Kawasaki Kdx , Suzuki RM , Pv
Paikkakunta:
Järvelä
Liittynyt:
18.10.2006 16:01

ViestiKirjoittanut Ärräpää_ » 10.12.2006 2:17

Risord kirjoitti:
Husky 55 kirjoitti:
Risord kirjoitti:
Husky 55 kirjoitti:On siinä. Senkus jatkat ettimistä vaa.


Niin ne kaveritkin on sanonu kun joskus aikoinaan samaa ongelmaa valittaessani moposta mutta entä jos tällä herralla on joku halpis kaasari missä ei niitä ruuvveja oikeasti ole... niitäkin on ;) eli osta joku kunnollinen 38mm (vai mikä milli kokolienee) mikuni


No luulisin kyllä, että RäMässä on sentään kaasarissa säätömadollisuudet.


No eipä välttämättä oo vakio kaasari. edellinen omistaja (perinteisesti) ostanu vaan jonku mahollisimman halvan osan vanhan tilalle.


kyllä siellä säätöruuvit o ja se on sitte vittumaista säätää ku rämä on nii tarkka säädöistää tosin ku joku pv ku pistää vaa jotenki nii toimii helvetin hyvin.. tosin ku rämä. :D
Risord
Liittynyt:
5.5.2006 20:32

ViestiKirjoittanut Risord » 10.12.2006 3:35

kiva kuulla varsinki ku mulla on joku patentti kaasari jossa ei oo säätö ruuvvia :D
Suoritettavan toimenpiteen mahdottomuus arvo on suoraanverrannollinen tarvittavien patenttien lukumäärään/radikaalisuuteen
jale78
Liittynyt:
17.12.2006 14:46
suzuki rm125

ViestiKirjoittanut jale78 » 17.12.2006 20:58

eli tietääkö kukaan et passaako vm:93:sen muoviosat vm:92:seen 125rm:ään?
mistähän löytyis koko muoviosa paketti?
heneld
Pyörä:
Honda XRV 650
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
8.1.2006 23:43

ViestiKirjoittanut heneld » 17.12.2006 23:42

kyllä siellä säätöruuvit o ja se on sitte vittumaista säätää ku rämä on nii tarkka säädöistää tosin ku joku pv ku pistää vaa jotenki nii toimii helvetin hyvin.. tosin ku rämä.


Kappas pv:ssä ja jossain römpsässä on litratehot hieman eri luokkaa :D Tuskinpa mikää crossi yms. kisapyörä toimii hyvin jos säädöt vituillaan?
MkS
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
19.7.2005 13:35

ViestiKirjoittanut MkS » 18.12.2006 16:18

ei toimi... ja mikään ei toimi hyvin jos on säädöt vituillaa.
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 21.12.2006 18:44

MkS kirjoitti:ei toimi... ja mikään ei toimi hyvin jos on säädöt vituillaa.


Näin on. Tosin ei tuossa -86 80cc rm:än 18hp max. tehossa litatehot vielä kovin korkealle nouse, jonka toi yks heppu omistaa :D
^^teamahma^^
Paikkakunta:
alajärvi
Liittynyt:
22.12.2006 21:56

ViestiKirjoittanut ^^teamahma^^ » 22.12.2006 22:03

ostin tuossa 250 -00 Rm ja nyt pitä vaihteisto öljyt vaihtaa ja ostin tuommosta teboilin 80w-90 hypoind, purkin kyljessä lukee että on voimakkaasti paineenkestolisäaineistettu vetopyörästö ja vaihteisto öljy..

Aattelin nyt sitten jälkeen päin että kannattaa tuommosta kaataa crossiin vai pitäskö suosiolla mennä hakemaan jotakin laatu öljyä.. Tuo öljy makso 5¤ litra

Mitä ootte mieltä
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 22.12.2006 22:17

Osta MP-vaihteistoöljyä. Tai tilaa uudet kytkinlevyt.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
^^teamahma^^
Paikkakunta:
alajärvi
Liittynyt:
22.12.2006 21:56

ViestiKirjoittanut ^^teamahma^^ » 23.12.2006 16:52

nyt laitoin motulin gear oilit sinne pitäs kuulemma olla ihan hyvää öljyä tuommoseen crossiin..
YZ 250 -03
^^teamahma^^
Paikkakunta:
alajärvi
Liittynyt:
22.12.2006 21:56

ViestiKirjoittanut ^^teamahma^^ » 23.12.2006 17:00

No nii ja sitten toinen homma tällä viikolla menny 3 tulppaa pyörästä ja pyörä on Suzuki rm 250 -00 mistä kannattais lähteä vikaa kallaamaan??..

Tekee semmosta että lyö kaasun pohjaan ni ensin räpeltää vähän ja sitten alkaa ottamaan kierroksia ihan normaalisti. Suunnilleen 15min kestää aina tulppa, kaasarin putsailin ja se näytti ihan hyvältä. Tulppa on aina pikimusta ja ihan märkä.

Voiko johtua kisakäyttöön takoitetusta 2T öljystä, kun ajo on kuitenkin ihan normaalia pärräilyä. Yks meinas että se on nii painavaa että menee tankin pohjalle ja sitten syö tulpan kun on nii rasvasta se bensa..

mutta jos jollai on hyviä ideoita mistä kannattaa vikaa alkaa etsimään ni ideat on tervetulleita..
YZ 250 -03