Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 14.12.2009 23:23

OK, pmc, en ollut itse pariajossa paikalla, Kainulaisen Jarkko sanoi ettei yhdelläkään A tai B-kuskilla moisia alla ollu tai ei ainakaan nähny. Joka tapauksessa ero kevääseen on ollut valtava, koska silloin innoovat oli ihan ylivoimaisesti yleisin rengas.
Domizz puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä, oliko se niin että tallissa odotti uus Sava eteenkin mut laiskana et vaihtanu ja sit tulikin kiviä Sysmässä eteen ;)?;)
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 14.12.2009 23:29

Ens kesänä vois kokeilla innovaa kun nääs kaikkea muuta pitää kokeilla paitti homostelua ja
itsemurhaa! =D tosin onnistuin kyllä haalimaan tosi edullisesti nipun uusia misukoita, pirellejä ja
shinkoja : ) nii jos niitten jälkee sitte innovaa : P
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 14.12.2009 23:31

SMK) kirjoitti:Domizz puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä, oliko se niin että tallissa odotti uus Sava eteenkin mut laiskana et vaihtanu ja sit tulikin kiviä Sysmässä eteen ;)?;)

Jep, pari kivee näky :lol: Aika läheltä välillä ;)

xQ kirjoitti:Ens kesänä vois kokeilla innovaa kun nääs kaikkea muuta pitää kokeilla paitti homostelua ja
itsemurhaa! =D


Siinä samalla tulee itsemurha, ku koitat innovia=D
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
lynss
Paikkakunta:
keski-suomi
Liittynyt:
28.6.2007 10:26

ViestiKirjoittanut lynss » 15.12.2009 0:09

Itse harrastelija en varmaan muita renkaita enää ostakkaan kuin nuita bilteman innovia, toimii ja kestää hyvin ainakin tuolla meidän kivisellä crossiradalla..
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 15.12.2009 9:58

90% C-kuskeista on ihan harrastelijoita, jotka ei edes treenaa mitään kisoissa pärjätäkseen - kohan kä ajelemassa ja mittaamassa päivän vauhtiaan suhteessa siihen mitä muut menee. B:ssäkin semmosia kuskeja, jotka ei oikeesti osta mitään vaan pärjätäkseen paremmin on lk. puolet. Jos ne Innovat olis edes kelvollisia, niitä näkyis enempi kuin kuluneita merkkirenkaita.
Yhden rossikisan kävin kattomassa, yhtään innoovaa en nähny. Tosin rossissa ei kyllä kisoissa juuri kukaan ole niin rennoin rantein liikkeellä kuin enskassa iso osa kuskeista.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 16.12.2009 0:18

lerppa kirjoitti:
Messico kirjoitti:
No kertoo vähän että pyörä oli 80h ajettu kun ostin eikä paloja oltu vielä vaihdettu. 180h kohdalla takapalat oli loppu ja vaihdoin biltust tilalle niin kesti 10 tuntia ja ne oli finaalissa.
missä ajossa palat kestää 180h??


Kun ostin niin paloissa oli sen verra pintaa josta pysty päättelemään että ei ne uudet ollu. 100h itse ajoin niillä paloilla jollon ne oli finaalit. Ja nyt syksyllä n. 80% ajosta oli kadulla.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 16.12.2009 17:21

Ei varmaan puolikovalla rossiradalla vain kuivina päivinä, tai kadulla, kauheesti toi kura pääse syömään paloja... GGNC on hyvä vastakohta, melkein kolme tuntia kestää yhdet palat ;)
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
wwimppu
Liittynyt:
9.7.2008 14:49

ViestiKirjoittanut wwimppu » 16.12.2009 17:34

SMK) kirjoitti:Ei varmaan puolikovalla rossiradalla vain kuivina päivinä, tai kadulla, kauheesti toi kura pääse syömään paloja... GGNC on hyvä vastakohta, melkein kolme tuntia kestää yhdet palat ;)

GNCC:tä varmaankin tarkoitit? ;)
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 16.12.2009 21:40

Gotland Grand National Crosscountry
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
33du
Liittynyt:
31.8.2007 18:24

ViestiKirjoittanut 33du » 16.12.2009 22:11

Aika kuskikohtaista noiden kuluminen.. mulla kesti etupalat enskassa sellasta 50-70tuntia ja takapalat 25-35h Etujarru oli mukana sillee näön vuoksi ja takajarrulla ei laiskaa 200 2t peliä niin tarvinnut sitoa..
pikku_pekka
Liittynyt:
12.5.2008 19:07

ViestiKirjoittanut pikku_pekka » 29.12.2009 17:50

kellää kokemusta näistä bilteman fatbar tangoista ja kiinnikkeistä?
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 30.12.2009 0:06

pikku_pekka kirjoitti:kellää kokemusta näistä bilteman fatbar tangoista ja kiinnikkeistä?


Kestää ne ainaki pari montuilla kaatumista taipumatta..
nieminen-racing
Pyörä:
yamaha wr 450 2010 yamaha yz 250 2007
Liittynyt:
19.6.2004 15:08

ViestiKirjoittanut nieminen-racing » 30.12.2009 3:38

itelläki kestäny oli 1 kovempikin kaatuminen eikä menny yhtää kieroo paitsi kuski solisluu kylki luut ja polvi:D keväällä koitetaan uudestaan..
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 27.1.2010 0:13

Se niistä bilteman saappaista. Kestihän nuo peräti ~10 ajokertaa. Tänää napahti molemmista saappaista yläkiinnikkeet niistä klipsuista millä kiristetään saapas, tosin olikohan -20 asteen pakkasillä jotain tekemistä asian kanssa :D
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 27.1.2010 1:06

Aika moni muovi käy pirun hauraaks jo -10--15 kelissä, että haeppa vaan takuuseen uudet ja kerro miten kestää vähän lepposemmissa keleissä.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413