motocrossman125 kirjoitti:joo osta pois varmasti huippukamaa!
Guuna#243 kirjoitti:Millaisia kokemuksia motottilaisilta on Pete Lehdon iskareista? Pääpiirteittäin ilmeisesti varsin positiivisia? Itse vein tuossa alkuviikosta kepit huoltoon ja unohdin kysyä hintaa, kellään lonkalta heittää hinta-arviota?
8ade8 kirjoitti:Mulla on sellanen ongelma et perä on kauheen alhaalla. Ku nostaa huolto pukille nii takaiskari menee paljo pidemmäks sit on hyvä mut taas ku laskeee ni jousi laskee tiettyyn kohtaan samaan aikaan kun laskee pyörää pois pukilta. Miten saisin nostettuu perää? Pyörähän on Ktm sx 85. Mistä pitäs säädellä?
[[Paukku kirjoitti:8ade8 kirjoitti:Mulla on sellanen ongelma et perä on kauheen alhaalla. Ku nostaa huolto pukille nii takaiskari menee paljo pidemmäks sit on hyvä mut taas ku laskeee ni jousi laskee tiettyyn kohtaan samaan aikaan kun laskee pyörää pois pukilta. Miten saisin nostettuu perää? Pyörähän on Ktm sx 85. Mistä pitäs säädellä?
Et saa nostettua perää millään mutta saat sitä jäykemmäksi kun pyörität jousenjännityksen tiukalle, mutta sitten menee kyllä varmasti ajo ominaisuudet.