Simpleman111 kirjoitti:EDIT:::: Niin ja on mulla muutamia kypäräkameravideoit, mut niis kaikis rata on hyväs kunnos ja ei niist mitään huomaa... olis vaan pitäny kuvailla viimeks ku olin hyvinkääl ja oli ihan kauhees kunnos ja ei meinannu tulla yhtään mitään hypyistä.
Olin tässä itekin hyvinkäällä vkloppuna, siellä oli kyllä nokat suurimmaks osaks niin hankalassa kunnossa että oli aika hankalaa, oli uraa ja reikiä urissa. Itekkin kävin jossain alastulossa poikittain, oli sellaset vahinkoysärit ilmassa että kävi hetken mielessä hylkääminen mutta onneks siitä selvittiin pystyssä.
Jos ei oo mukava olo niiden urien kanssa niin kannattaa hakee linja siten ettei osu uriin/uraan, yleensä sellainen jostain reunoilta löytyy. Sitten kattoo sen edellisen mutkan/suoran/yms. linjan sillälailla että sinne pääsee helposti ja kaasulla. Jos urista joutuu vetään niin tasakaasu, seiso päkiöillä tapeilla ja purista polvilla. (joka käy kyllä melko luonnostaan jos seisoo päkiöillä) Niin ja jos se ura kaartaa vaikka vähän oikeelle niin kaarra vähän vasemmalta oikeelle päin, että oot samassa linjassa, ettei se takapyörä hyppää viereiseen uraan. Jos löytyy luottoo siihen että se pyörä lähtee suoraan, niin kyllä se yleensä lähtee suoraan, jos epäilee niin tulee vaikeuksia, niinkun mulla tuolla hyvinkäällä viime vkloppuna. Täähän kyllä pätee ajamiseen yleisestikin.