ja hemmetin mukavata puotella torvi auki auki hangessa, en tiiä mitä se opettaa mut ei sillä niin väliä. Ainut "varjopuoli" on että pyörä ottaa joskus ihteensä ku saa tarpeeks lunta, mut yleensä jo riittää siinä vaiheessa se aju.
yz250f kirjoitti:ja hemmetin mukavata puotella torvi auki auki hangessa, en tiiä mitä se opettaa mut ei sillä niin väliä. Ainut "varjopuoli" on että pyörä ottaa joskus ihteensä ku saa tarpeeks lunta, mut yleensä jo riittää siinä vaiheessa se aju.
wolvie kirjoitti:yz250f kirjoitti:ja hemmetin mukavata puotella torvi auki auki hangessa, en tiiä mitä se opettaa mut ei sillä niin väliä. Ainut "varjopuoli" on että pyörä ottaa joskus ihteensä ku saa tarpeeks lunta, mut yleensä jo riittää siinä vaiheessa se aju.
Se opettaa pyörän hallintaa. Sitä kuinka vedon pitää olla päällä kokoajan, jos rupeaa pumppaamaan kaasua niin vauhti tökkää ja kypärä on täynnä lunta. Oppii ihan vahingossa monia sellaisia asioita joista on apua pehmeällä hiekalla ajossa.
Ja mikä tärkeintä, se opettaa että crossiradalla on kivaa kun pääsee kikkailemaan.
OA243 kirjoitti:Monessa kerhossahan lisenssikuskit ajaa ilmaiseksi, näin ainakin TamMc ja AMK. Ei oo kyllä halpoja kausikortteja, mutta onhan toi vähän eri luokan ratakin.
fuelmx kirjoitti:OA243 kirjoitti:Monessa kerhossahan lisenssikuskit ajaa ilmaiseksi, näin ainakin TamMc ja AMK. Ei oo kyllä halpoja kausikortteja, mutta onhan toi vähän eri luokan ratakin.
TamMC:ssä ei enää vuoteen, kahteen ole omat lisenssikuskitkaan ajaneet ilmaiseksi. Tosin halvemmalla mitä lisenssittömät. (30€/50€). Sarjacrossien radanhoito- ja ensiapumaksun (5€) maksavat myös kaikki, lisenssin kerhosta riippumatta.
1550 kirjoitti:Joo ja joskus noin kymmenen vuotta sitten maksettiin meidän kerhossa lisenssit jos kävi kisoissa ja parikyt vuotta sitten maksettiin kilsarahojakin... on se meininki vähän muuttunut.