FOX151 kirjoitti:Kervine kirjoitti:FOX151 kirjoitti:Jees jäi näköjään säädöt edellisestä viestistä. Eli 180 pääsuutin, 48tk, neula kolmannessa lovessa, seosruuvi 1 2/8 auki.
Kokeile avata seosruuvia lisää. Pari kierrosta auki pitäis iriittää. Jos parantuu mutta ei riittävästi niin laita 50 tyhjäkäynti suutin. Neula ja pääsuutin on ok.
Avasin pari kiekkaa ja nostin aavistuksen tyhjäkäyntiä, niin pysyy nyt käynnissä. Siitä huolimatta kaasua joutuu avaamaan jos haluaa lämpösenä käyntiin.
Täytyy ensiviikolla hakea 50tk.
Nyt 50tk ja seosruuvi vajaa kolmekierrosta auki. Edelleen käyntiin lämpimänä vain jos avaa kaasun.
Turhaa hommaa sinäänsä säätää nyt näille keleille kun pyörä ei ole ajossa, mutta olisin vain halunnut varmistua, että ongelma on säädöissä eikä venttiileissä.
Mistähän löytyisi vastaavuudet leak jetin ja säädettävän kiihdytyspumpun välille? Eli montako kierrosta kiihdytyspumpun skruuvia pitää avata tai sulkea, että vastaa vakio leak jettia?