=Kesämies= kirjoitti:=Kesämies= kirjoitti:Onko sellaisessa crossissa kuin Tm mx 125 paljon vikoja yleensä? Kestääkö kone ja koko pyörä hyvin? Onko jotain haittapuolia näin yleisesti ottaen? Pistin tänne VRX juttuun tän ettei tulis niitä turhia topiceja.
Muiden mielipiteitä sitten myös Asiasta ^^^
Ite nyt jonkin verran piikkisellä temmillä jo ajaneena voisin sanoa, että helvetin hyvä pyörä ajaa, kestää siinä missä muutkin, sekä kaikki varaosat osat on hyllyssä maahantuojalla(puromotor), eli hyvin saa osaa.
Itse ostin ton -97 mx temmin(galleriassa kuvia) 1600e, ja 1h oston jälkeen junttas vaihteiston jumiin. elikkäs vaihteistosta oli mennyt pari laakeria ja sokkia yms.
Eli ikävä remppa oli, kun koko motin joutui purkamaan.
Tälläisiä ongelmia ei ole kun osaa huoltaa pyörää kunnolla yleensäkään missään pyörässä, mutta käytetyt on aina/yleensä käytettyjä laitteita, ja jos on huonolla pidolla ollut, niin saattaa oston jälkeen hajota kamaa jostain.
Itse huolsin temmin ja nyt oon jonkun 5-7h ajanut ja täydellisesti toimii. Pitää vaan talveksi alkaa ostelemaan isompia pääsuuttimia yms, ettei laihalla pääse käymään...