Bilteman cross- ja enduro-osat sekä -varusteet

Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 27.1.2010 2:47

Voispa hakee uuet jos antaavat vaan ilman kuittia. Muuten olen kyllä tykänny noista saappaista mutta nyt kävi näin. Jos eivät anna uusia niin eklantiin tilausta.
Tonz@
Pyörä:
Nissan 200sx
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
8.8.2008 20:27

ViestiKirjoittanut Tonz@ » 16.2.2010 0:54

Biltemalta tulossa uus kuvasto parin päivän sisällä jollon tulee lisää motocross ja mp-osia (mm. tangon korotuspaloja, vivun pehmikkeet, putken lämpörautaa ja uuden tyyline crossipotta yms..)
EX Husqvarna SM125!
tippahai
Liittynyt:
4.10.2005 17:38

ViestiKirjoittanut tippahai » 16.2.2010 18:01

Jaa mitenhän ne mahtaa löytää tiensä tuonne Raision biltsuun kun ei mielestäni ole vieläkään ilmanputsareita ilmestyny.. ja pitihän niittenkin tulla jo viime keväänä??
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 17.2.2010 1:19

Joo. Kävin sunnuntaina ajamassa radalla ja taas 1 kiinnitysklipsu katkes. Kahdeksasta klipsusta siis menny 3 poikki jo. Kävin palauttamassa ja sain rahat takaisin, propsit hyvästä aspasta !

Empä kehannu ostaa noita vanhan mallin saappaita kun niissä ei ole vaihdettavia klipsuja, uudenmallisia harkitsen (tulee n.2vk päästä) tai sitten suosiolla siirryn Sidi:n valmistamiin jalkineisiin.
Hepex
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
13.9.2008 22:15

ViestiKirjoittanut Hepex » 3.3.2010 1:59

Tonz@ kirjoitti:Biltemalta tulossa uus kuvasto parin päivän sisällä jollon tulee lisää motocross ja mp-osia (mm. tangon korotuspaloja, vivun pehmikkeet, putken lämpörautaa ja uuden tyyline crossipotta yms..)


Juu olivat Lahden mp-näyttelyssä esillä, ainakin osa uusista kamoista.
apeasi
Liittynyt:
19.2.2010 19:14

ViestiKirjoittanut apeasi » 3.3.2010 21:02

Noista bilteman tuotteista sen verran kokemusta että renkaat toimii harrastajalla erinomaisesti, hinta/laatu suhteessa, kestää myös isommissa peleissä (ajanut 510 nelitahdilla rossi/enduroa). Jarrupalat kestää yhtä hyvin kuin muittenkin valmistajien tarvikepalat. Itse olen ollut tyytyväinen tuotteisiin ja aiheuttaahan tämä kilpailua merkkiliikkeiden hintoihin katsottuna.
Tonz@
Pyörä:
Nissan 200sx
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
8.8.2008 20:27

ViestiKirjoittanut Tonz@ » 4.3.2010 1:26

Nii ja täältähä saa paljo halvemmal joitaki osia jotka on oikeesti Dicen yms. merkkien valmistamia.
Kuten ite oon ostanu esim vahvistetut ketjut jotka on oikeesti jonku reginan/DID:n valmistamat ja Biltemast saa 16e nuo ketjut ku taas jos ostaa jostai mp-liikkeestä 'aidot reginat' ni maksaa lähemmäs 40e . Et hyvä et on laajentunu nuo mp-osatki biltemaan ;)
EX Husqvarna SM125!
Oo-
Liittynyt:
26.8.2007 10:43

ViestiKirjoittanut Oo- » 4.3.2010 9:55

Tonz@ kirjoitti:Nii ja täältähä saa paljo halvemmal joitaki osia jotka on oikeesti Dicen yms. merkkien valmistamia.
Kuten ite oon ostanu esim vahvistetut ketjut jotka on oikeesti jonku reginan/DID:n valmistamat ja Biltemast saa 16e nuo ketjut ku taas jos ostaa jostai mp-liikkeestä 'aidot reginat' ni maksaa lähemmäs 40e . Et hyvä et on laajentunu nuo mp-osatki biltemaan ;)


Ei taida olla ne bilteman ketjut didin tai reginan tekemät, ainakin jossain niissä oli joskus KMC:n logot. Iso valmistaja sekin.
Tonz@
Pyörä:
Nissan 200sx
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
8.8.2008 20:27

ViestiKirjoittanut Tonz@ » 4.3.2010 16:25

1550 kirjoitti:
Tonz@ kirjoitti:Nii ja täältähä saa paljo halvemmal joitaki osia jotka on oikeesti Dicen yms. merkkien valmistamia.
Kuten ite oon ostanu esim vahvistetut ketjut jotka on oikeesti jonku reginan/DID:n valmistamat ja Biltemast saa 16e nuo ketjut ku taas jos ostaa jostai mp-liikkeestä 'aidot reginat' ni maksaa lähemmäs 40e . Et hyvä et on laajentunu nuo mp-osatki biltemaan ;)


Ei taida olla ne bilteman ketjut didin tai reginan tekemät, ainakin jossain niissä oli joskus KMC:n logot. Iso valmistaja sekin.

Tarkotin kuitenki että vastaavat laatumerkit on, olkoo se nyt sit KMC, DID tai regina.. ;) Eli ei oo mikää "Biltema merkki" vaik niis kyl bilteman logot onki joka lenkissä :roll:
EX Husqvarna SM125!
LLexxzz
Pyörä:
Yamaha YZ 85 -09
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
20.2.2010 20:37

ViestiKirjoittanut LLexxzz » 11.3.2010 22:57

Moro
Onko kenelläkää kokemuksia tosta kiinteestä alumiinipukista?
Aattelin ostaa semmosen mut onko se ihan turha?
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 12.3.2010 1:40

No ei varmasti ole biltsun ketjut Reginaa tai DID:ä, mut mitat täsmää Iriksiin, jotka oli kyllä mulla niin paskaa et en koske ikinä enää vaikka ilman sais - ei paljon naurata kun O-ketjut tuhoo 16h ajolla 75e rattaat, vaikka pitäis kestää 100h paketti ja Reginat kestikin sit, itse asiassa jonnekin 150h asti olis menny ellen olis telonu takaratasta ennen ja siks paketti ennenaikasesti uusiks. Ja KMC on iso merkki, mut se ei mitään takaa, on Iriskin iso. Niin ja Dice ei ole mikään valmistaja. Ketjut on yks mitä en sieltä ostais ikinä, toinen on huoltopukki, jotain käsisuojia vois koittaakin ja matkalehmän painookin niitten stonga on vielä kestäny. Jos kiinnostaa biltsun fillariketjukokemukset niin voi laittaa YV:tä, KMC niissäkin luki kun äijä työkaverinsa kanssa siellä poiketessaan fiksuna meni "halvat" ketjut ostaan (sen verran voin raottaa, ettei olis kantsinu laittaa kallista kampisatsia kii).
E: Vaikka se Biltsu onkin yleensä halpa, niin ei muuten oo Shimanon fillariketjun kohdalla, mulla on sama ulosmyyntihinta tossa halvimmassa simpan ketjussa, joskin mun myymät kestää paremmin koska 6/7 on oma ketjunsa ja 8 omansa, jos sekottaa kuten biltsu väittää, menee pakka.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
-MarkusH
Pyörä:
EXC 300
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
22.5.2006 13:43

ViestiKirjoittanut -MarkusH » 18.3.2010 20:25

Mielipiteitä nivel-polvisuojista?
Uraa uurtava motoristi
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 18.3.2010 20:47

-MarkusH kirjoitti:Mielipiteitä nivel-polvisuojista?

Ei muuta valittamista paitti että ne kiinnitys remmit on vähä liian lyhyet. Mulla on kyl aika paksut reidet muutenki. Suojaavuudesta en pysty sanoo oikee mitää ku en oo kaatuillu pahasti. Kyl mun mielestä on hintansa arvoset.
yz250f
Pyörä:
yamaha yz250f,rieju mrt -10
Paikkakunta:
Suonenjoki
Liittynyt:
21.1.2010 21:27

ViestiKirjoittanut yz250f » 18.3.2010 21:49

-MarkusH kirjoitti:Mielipiteitä nivel-polvisuojista?

joo,itellä ollu iha hyvät mut se et mullaki on reisi vähän paksumpaa tekoa joten köyvet tahtoo olla lyhyet mut ylettävät kuitenki
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 18.3.2010 22:37

Nivelpolvarit on itellä pelannu hienosti, pyöräillessä toiminu kanssa paljon paremmin kun normi polvarit. Suojaavuuskin ollu hyvä, mä oon taas pannuttanu oikein isostikin noi jalassa ilman mitään polvivaivoja. Tietty jos jalkaterä lähtis kääntymään niin vois tehdä mieli kunnon polvitukia.