Voispa hakee uuet jos antaavat vaan ilman kuittia. Muuten olen kyllä tykänny noista saappaista mutta nyt kävi näin. Jos eivät anna uusia niin eklantiin tilausta.
Tonz@ kirjoitti:Nii ja täältähä saa paljo halvemmal joitaki osia jotka on oikeesti Dicen yms. merkkien valmistamia.
Kuten ite oon ostanu esim vahvistetut ketjut jotka on oikeesti jonku reginan/DID:n valmistamat ja Biltemast saa 16e nuo ketjut ku taas jos ostaa jostai mp-liikkeestä 'aidot reginat' ni maksaa lähemmäs 40e . Et hyvä et on laajentunu nuo mp-osatki biltemaan
1550 kirjoitti:Tonz@ kirjoitti:Nii ja täältähä saa paljo halvemmal joitaki osia jotka on oikeesti Dicen yms. merkkien valmistamia.
Kuten ite oon ostanu esim vahvistetut ketjut jotka on oikeesti jonku reginan/DID:n valmistamat ja Biltemast saa 16e nuo ketjut ku taas jos ostaa jostai mp-liikkeestä 'aidot reginat' ni maksaa lähemmäs 40e . Et hyvä et on laajentunu nuo mp-osatki biltemaan
Ei taida olla ne bilteman ketjut didin tai reginan tekemät, ainakin jossain niissä oli joskus KMC:n logot. Iso valmistaja sekin.