Täälähän ne parhaat taistelut näköjään käydäänPJK kirjoitti:Pitäisikö sinun taistella "smokereiden" puolesta vaikka jossain vintage puolella?
Valitettavasti tämä ei tainnu vastata mun kysymykseen. Vai miten se epätäydellinen huuhtelu kuluttaa bensiiniä? Onhan se totta, että jos ilmaa liikkuu väärään paikkaan, se on turhaa työtä, mutta mites edelleen ne nelarin kitkat siihen verrattuna?Oretna kirjoitti:Suorasuihkutteisissakin ongelmana on kait tuo huuhtelu. Hidaskäyntisissä pystytään hallitsemaan, joten toimii hyvin. Nopeakäyntisissä ja moottoreissa joissa kuormitus vaihtelee suuresti, huuhtelun optimointi on enemmän kompromissien kompromissi, vaikka kyseessä olisikin atommipommihuuhtelu.
Ei varmaan kovin moni, näillä nykyisillä pyörillä. Mutta vastaus pulmaan tulikin jo weetolta.jo kirjoitti:Nii ja kuka muka haluaa ajaa 2-tahti pyörällä kadulla nykypäivänä piikkiajan jälkeen. Hieno mennä sitten käymään jossain ku aina sama paskan käry seuraa perässä.
Elämäntavoistahan se tuoksu kertoo. Tupakoitsijoillakin on ominaishajunsa.
Mopopalstalta tulee perusteltua faktaa. Ja on mulla crossipuoleltakin vähän kokemusta.Ja en ymmärrä mitenkä voit tulla puhumaan että mikä nyt sitten olisi hyvä motocrossiin kun näyttää viestisi olevan mopopalstan puolelta
Mitä jos savuttajasta puhallettaisiinkin samallainen käyrä pihalle? Valitsisiko kisakuski kevyemmän vai painavemman ratkaisun? Entäs hyrrävoimat?Pyöriin saadan 4t tekniikalla enemmän tehoa mitä edes AMA:n kaverit pystyvät käyttämään, onkohan parhaita penkkituloksia 64hp mitä olen nähnyt ja kaikenlisäksi käyrä on tasainen ja testeissä olivat ihmetelleet kun oli rauhallisempi ajaa kuin vakio.
JAA! Sponssaatko mulle kyseisen projektin? Hoidatko samalla rahotuksen mun normaalielämään kun en kerkeä käymään töissä? Kai sulla rahaa on kun pyöriäkin löytyy useampia... Toinen juttu on se, että tässä alkaa olee ikää siihen (vauhtiin)nähden jos pitäs vielä maailmalle tähdätä.ruisku pelin voit sitten vaikka itse rakentaa ja pääset näyttämään maailmalle kuinka sieltä mutkasta sitten lähdetään.