Kawasaki Kx

201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut 201262 » 5.6.2012 9:58

janisil kirjoitti:itel o 24 hylsy sopiva mutta ottaa runko vastaa ei saa pyörimään sitä mutteria. Saa olla melko ohut seinäne hylsy että saa kunnolla otteen siitä mutterista=/ kyllä menee hermot tuoho

Totta 24`on, muistelin sitä haarukan sisällä olevaa linkunakselin mutteria. Kyllä siinä mutterin ympärillä on ihan hyvin tilaa, meillä on kolme pyörää , kaikki tosin viimeistä mallia, eli 03-08.Eihän sulla ole paskaa se monttu täys?
lyhty
Liittynyt:
6.6.2012 16:51
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut lyhty » 6.6.2012 16:57

Voiko käyttää huoletta öljynä motulin 5100 15w50 -09 250f:ään? Kawahan suosittelee tuohon 10w40 öljyä, mutta onko tossa sitten niin paljon eroa? On meinaan jäänyt tota hyllyn nurkkaan ja ajattelin, että voisi sen käyttää sieltä tohon laitteeseen.

E: Ja kannattaisiko sellaista käyttää jossa on kytkimen lisäaineet vai onkohan noissa kaikissa moottoripyöriin tarkoitetuissa jo valmiina?
Maskotti^
Pyörä:
kx450f
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.11.2004 22:34
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Maskotti^ » 6.6.2012 22:11

Hyvin voi käyttää ainakin nyt kesällä. Jaso MA-luokituksella olevat öljyt sopivat märkäkytkimelle ja se pitäisi tuosta kyllä löytyä.
Nrrow
Pyörä:
Aprilia RS 125, Kawasaki KX250F
Liittynyt:
2.12.2006 17:24
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Nrrow » 7.6.2012 19:09

Kuuluuko puolikkaan kawan nakuttaa hieman tyhjäkäynnillä? Kun antaa vähän enemmän kierroksia sitä ei kyllä kuule... Venttiileiden säädöissä vika vai missä?

Samanlailla kun tässä videossa kohdassa 1:50
Nrrow
Pyörä:
Aprilia RS 125, Kawasaki KX250F
Liittynyt:
2.12.2006 17:24
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Nrrow » 7.6.2012 19:09

Motot sekoo eli tuplat tuli... :s
Viimeksi muokannut Nrrow päivämäärä 7.6.2012 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
kabuu
Pyörä:
Yamaha Slider, 2x Suzuki pv
Liittynyt:
10.9.2010 23:02
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut kabuu » 9.6.2012 12:27

mikäs tossa kx80 mahtaapi olla kun oli viime kesänä kipinä hukassa.. mutta se saatin takasin uuden puolan avulla :) kuitenkin nytten saa kipinää ja ei lähde käymään vaikka olen sylinteriin suoraankin kaatanut bensaa ? kaiken järjen mukaan se silloin viimeistään lähtisi käymään ? olen koittanut myös täysin uutta tulppaa, mutta ei ? :s
ssamis
Liittynyt:
9.6.2012 21:36
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut ssamis » 9.6.2012 21:46

mitä ihmettä ostin juuri 3 päivää sitten kawasaki kx 85 ekana päivänä ajoin sillä pari kertaa sitten en saanut sitä enään käyntiin. tänään testasin uusiksi eikä lähtenyt mäkistarttiaki koitettu ja öljyt vaihdettu ja bensaa on mikä siinä voi olla tietääkö kukaan tai onko jollain ollut sama juttu?
kabuu
Pyörä:
Yamaha Slider, 2x Suzuki pv
Liittynyt:
10.9.2010 23:02
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut kabuu » 10.6.2012 22:48

ssamis kirjoitti:mitä ihmettä ostin juuri 3 päivää sitten kawasaki kx 85 ekana päivänä ajoin sillä pari kertaa sitten en saanut sitä enään käyntiin. tänään testasin uusiksi eikä lähtenyt mäkistarttiaki koitettu ja öljyt vaihdettu ja bensaa on mikä siinä voi olla tietääkö kukaan tai onko jollain ollut sama juttu?


Tsekkaa nyt ainakin ensin saako bensaa, eli kastuuko tulppa ja sitten katso antaako tulppa kipinää. Voit myös putsata kaasarin ja ilmanputsarin
ssamis
Liittynyt:
9.6.2012 21:36
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut ssamis » 11.6.2012 1:19

tulppa kastuu kyllä voiko ilmanputsari tai kaasari mennä niin vähässä ajassa? otin tulpan irti ja annoin kuivua sitten laitoin sen takaisin kone käynnisty tuli aika paljon savua ja jonkun 5-10sec jälkeen sammu? :/
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut FMF » 11.6.2012 13:45

Koita uudella tulpalla. Mahtaako kone vaan olla niin kännissä että kastelee tulpan?
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut 201262 » 11.6.2012 21:24

ssamis kirjoitti:tulppa kastuu kyllä voiko ilmanputsari tai kaasari mennä niin vähässä ajassa? otin tulpan irti ja annoin kuivua sitten laitoin sen takaisin kone käynnisty tuli aika paljon savua ja jonkun 5-10sec jälkeen sammu? :/

Pääsuutin liian iso, ja ajat sillä liian hiljaa, tai liian pitkä tyhjä käynti. Laitas uusi tulppa, ja ryyppy heti pois kun käynnistyy,ja kunnolla kierroksia
ssamis
Liittynyt:
9.6.2012 21:36
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut ssamis » 13.6.2012 1:50

Juu koitan uudella tulpalla sitten kun saan sen. Kiitos neuvoista! :)
yamari
Liittynyt:
14.4.2011 20:27
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut yamari » 17.6.2012 22:06

201262 kirjoitti:En tuota sun kaavaasi nyt ymmärtänyt, mutta -03 lähtien kaasari on Mikuni, pääsuutin 20 asteen lämmössä merenpinnan tasalla, 420. Vanhemmissa on Keihin, siihenkin kyllä tiedot löytyy jos tarvitaan.

niin juurikin tuota että jos on vaikkapa +20 astetta niin suuttimen koko pitää olla 420. jne.
MikluW
Pyörä:
KTM 250SXF 2006
Liittynyt:
27.9.2010 20:16
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut MikluW » 22.6.2012 13:59

Mitä jarrunesteen vaihdossa tulisi huomioida ja olisiko jotain lisävinkkejä miten homman saisi hoidettua nopeimmin ja helpoiten? Molemmat jarrut tuntuvat todella löysiltä ja kun huoltokirjaa katsoin, niin huomasin että jarrunesteitä ei ole vaihdettu vielä kertaakaan ja kyseessä on siis KX85 -04! Ja miten toi jarrun ilmaus käytännössä tapahtuu?

-Kiitos!
Kawasaki kx 85 -04
OMS-Racing
Pyörä:
CRF450&250
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
27.4.2006 17:32
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut OMS-Racing » 22.6.2012 22:03

Jarrunesteiden vaihto käy kätevasti, kun hankit vain pätkän läpinäkyvää letkua joka sopii jarrun ilmaruuviin ja purkin johon valutat nesteet letkun kautta. Alkuun irrotat tietysti nestesäiliön kannen ja laitat sen letkun pätkän ilmaruuviin ja avaat ilmaruuvia. Sitten vain painelet jarrua ja lisäilet samalla uutta nestettä kun vanha neste valuu letkun kautta siihen purkkiin. Tarkkana sitten ettet lisää uutta nestettä liian myöhään ettei sitten imaise ilmaa ja sitten on nimenomaan ilmaustalkoot tiedossa. Lopuksi vaan ilmaruuvi kiinni ja neste pinta min-ja max merkkien väliin. Itse ilmaamisesta löytyy kyllä täältä keskusteluista enemmän ja vähemmän juttua.