CR250 kirjoitti:Miten 2009 katteet menee ristiin eri EXC pyörien kesken. Meneekö 125 EXC > 250/300 EXC?
Makk kirjoitti:CR250 kirjoitti:Miten 2009 katteet menee ristiin eri EXC pyörien kesken. Meneekö 125 EXC > 250/300 EXC?
Kyllä menee, 125-530 pitäis kaiken järjen mukaan mennä samat katteet, ainakin 10 asti. Huomioi kans että yleensä kateuudistukset tullu sx vuotta aiemmin..
onko sulla mitä öljyä?jotkut öljyt on aika vaahtoa jos ajon aikana tai heti sen jälkeen katsoo.Se stefa kannattaa kyllä vaihtaa jos vähänkin epäileekhotari kirjoitti:Terve!
Mikähän mahtaa olla vikana Ktm 250exc vm 2006, jäähdytinnesteen pinta tuppaa laskemaan syylärissä muutaman tunnin ajon jälkeen muutaman millin ( tarkistettu kylmänä ). Öljy on harmaan/valkoisen väristä, vuotaisko vesipumpun stefa? Vai voisiko johtua muusta?
khotari kirjoitti:Terve!
Mikähän mahtaa olla vikana Ktm 250exc vm 2006, jäähdytinnesteen pinta tuppaa laskemaan syylärissä muutaman tunnin ajon jälkeen muutaman millin ( tarkistettu kylmänä ). Öljy on harmaan/valkoisen väristä, vuotaisko vesipumpun stefa? Vai voisiko johtua muusta?
paapeli kirjoitti:khotari kirjoitti:Terve!
Mikähän mahtaa olla vikana Ktm 250exc vm 2006, jäähdytinnesteen pinta tuppaa laskemaan syylärissä muutaman tunnin ajon jälkeen muutaman millin ( tarkistettu kylmänä ). Öljy on harmaan/valkoisen väristä, vuotaisko vesipumpun stefa? Vai voisiko johtua muusta?
Onko jäähdytin täytetty miten täyteen kylmänä? Vain hieman yli kennojen kun täyttää, niin lämpimänä sitten on varaa laajata. Ei yritäkään puskea ylimäärästä nestettä koneeseen sisälle.
Toki jostain on joku paikka falski jos öljyt harmaantuu. Vaikkapa kannentiiviste o-naru?