Huolto & korjaus

mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut mikulov » 18.1.2013 18:56

kesällähän se enemmän lämpiää, eikö? ,3-4% on hyvä seos, öljy myös tiivistää siellä männänrenkaiden & sylinterin välissä, plus vähentää kitkaa ,ei kannata alle 3% laittaa.
123eetu123
Pyörä:
Honda cr 250 01,husqvarna cr 125, ex suzukipv,ex derbi senda
Liittynyt:
25.9.2011 20:08
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut 123eetu123 » 19.1.2013 0:33

2,5 % seoksella oon ite ajellu sisäänajon jälkeen ja tuo sisäänajo on vähän henk kohtanen asia että miten ajaa vai ajaako ollenkaa :)
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut JMH » 20.1.2013 20:58

Onko kellään tietoa miten nuo laakerit irrottaa tuosta U-muotoisesta koiranluusta? Tässä kuvassa siis tuo Pull Rod cpl. osa numero 2

http://www.motokeidas.fi/varaosakirjat/ ... _runko.pdf

Kirjassa sivu 8.

Pyörähän on siis KTM 250 sx 2012

Onko kotari pojilla jotain kikkaa tähän? :roll:
[^lollero^]
Liittynyt:
19.7.2010 23:46
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 20.1.2013 21:39

jos on yhtään samanlainen kuin suzukissa niin älä ainaskaan yritä prässätä lävitte :lol:
Nimimerkillä: yksi rikottu koiranluu...
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut JMH » 20.1.2013 22:12

Juu on vissii samanlainen, siksi kysyinki :lol: voi olla ettei ihan tuu prässäämällä ;) Vissiin pitää jollain ulosvetäjällä vetää mutta saa olla kyllä aika pieni 8o
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut jot » 20.1.2013 22:21

en nyt kyseisen laitteen laakeria tiedä, mutta luultavasti on samalla lailla että keskiosa on ohuempaa?

Laakerien irroitus onnistuu kun laittaa kiinni penkkiin ja "piikillä" lyö laakerin ja pesän väliin ja saa laakerikehän rutistettua. Se on sitten ammattitaidosta kiinni jääkö pesään jälkiä.

Kai siihen joku virallinenkin keino on.
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 20.1.2013 23:47

Jos jollain ylimääräsenä 125EXC syyläri nii YV tännepäin !
Pöö
Yam66
Liittynyt:
19.1.2012 21:09
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Yam66 » 21.1.2013 13:13

Onko 2009 showan keulassa 47mm liukuputket?
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 23.1.2013 16:40

Yam66 kirjoitti:Onko 2009 showan keulassa 47mm liukuputket?


Mittaa?
Pöö
pmc
Pyörä:
YZ250F + YZ250
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
29.3.2009 12:07
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut pmc » 23.1.2013 17:05

Yam66 kirjoitti:Onko 2009 showan keulassa 47mm liukuputket?

Auttaisi, jos tietäisi minkä pöyrän Showasta on kysymys? Esim. CRF450 vm. 2009 keula on 48mm ja CRF250 vm. 2009 keula 47mm
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 26.1.2013 17:22

Mikäs on ktm 250f kun rupes pätkimää hirveesti ku laittaa kaasua ja sammuu.
Hetken aikaa käynnistyksen jälkeen toimii hyvin mutta sitte sammahtelee ja ei siedä kaasua. Matalilla kierroksilla pystyy ajamaan jotenkin. Käyntiinkin lähtee melko huonosti vaikka tulppa vaihdettu hetki sitte. Mitkä lääkkeet tähän ? :)
Julle1
Liittynyt:
26.12.2012 23:40
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Julle1 » 26.1.2013 18:50

Putsaa pääsuutin..
Yam66
Liittynyt:
19.1.2012 21:09
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Yam66 » 26.1.2013 23:12

Oli siinä 47mm putket. sitten seuraava kysymys. Mikä mahtaa olla vikana kun on upouudet stefat ja liukulaakerit ja silti keula vuotaa.
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 26.1.2013 23:44

Stefat meni vahingossa väärinpäin? Itellä kävi joskus näin ja vuosivat aika paljon, mutta vain silloin kun keulaa paineli, itestään ei vuotanu :P

Toinen vaihtoehtohan on sitten se että rikoit uudet stefat asentaessa.
pmc
Pyörä:
YZ250F + YZ250
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
29.3.2009 12:07
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut pmc » 27.1.2013 0:02

Yam66 kirjoitti:Oli siinä 47mm putket. sitten seuraava kysymys. Mikä mahtaa olla vikana kun on upouudet stefat ja liukulaakerit ja silti keula vuotaa.

Kädetön asentaja tai ebay:n halvimmat jätemuovista tehdyt stefat?