Tuleeks sulla sitte kunnon tehopiikki?Ite kasasin sen aluks sillee et laitoin sen kiinniasentoon ja ei ollu oikee tehoja mut nytte ero on HUOMATTAVA!
wert kirjoitti:weeweewee.soitaracingbikesidecariin.äfii
On se oikeesti niin vaikeeta. Ei hitto. Te varmaan kuolisitte nälkään, jos äitimuorinne ei kantais ruokaa nenän eteen, kun ette te dorkat keksis mistä sitä saa.
Ite ostin alkuperäsen männän 160¤. Wössnerinkin olen ostanut hinta 100¤. Motopalvelu nimisestä liikkeestä, joka sijaitsee orimattilassa. Tossa wössnerin männässä katkoskohta osoittaa suoraan pyörän taakse niinkuin tässä ihme männässä minkä otin pois entisen omistajan jäljiltä joskus.bätmän kirjoitti:Mitä mäntää käytätte gs:ssä? Alkuperänen maksaa about 230e....
mulle ei ainakaan toi vm:88 cr:n 0,25 ylikoko (myydään gs:sän mäntänä) käy ku m-renkaan lukitustappi on väärässä paikassa (siis huuhtelun päällä.) wicecossa sama homma. onko wösner saman lainen ku wiceco ku eivät missään tunnu tietävän (olen soitellu ).
peppade kirjoitti:Ite ostin alkuperäsen männän 160¤. Wössnerinkin olen ostanut hinta 100¤. Motopalvelu nimisestä liikkeestä, joka sijaitsee orimattilassa. Tossa wössnerin männässä katkoskohta osoittaa suoraan pyörän taakse niinkuin tässä ihme männässä minkä otin pois entisen omistajan jäljiltä joskus.bätmän kirjoitti:Mitä mäntää käytätte gs:ssä? Alkuperänen maksaa about 230e....
mulle ei ainakaan toi vm:88 cr:n 0,25 ylikoko (myydään gs:sän mäntänä) käy ku m-renkaan lukitustappi on väärässä paikassa (siis huuhtelun päällä.) wicecossa sama homma. onko wösner saman lainen ku wiceco ku eivät missään tunnu tietävän (olen soitellu ).
EMT, mulle antovat wössnerin ja toimii hyvin . Minkäs ikänen toi sun on enkä oo edes varma minkä kuutioinen toi sun on? Kai se katkos alkuperäsessäkin osottaa taakse, ei huomannu kattoo.bätmän kirjoitti:peppade kirjoitti:Ite ostin alkuperäsen männän 160¤. Wössnerinkin olen ostanut hinta 100¤. Motopalvelu nimisestä liikkeestä, joka sijaitsee orimattilassa. Tossa wössnerin männässä katkoskohta osoittaa suoraan pyörän taakse niinkuin tässä ihme männässä minkä otin pois entisen omistajan jäljiltä joskus.bätmän kirjoitti:Mitä mäntää käytätte gs:ssä? Alkuperänen maksaa about 230e....
Jaa mulle ois alkuperäinen maksanut 230e onko hinnat noussu vai vituilakseenko multa enenmän pyytävät?? Onko wösner sama ku vm -88 0,25 ylikoko?? entä minnepäin alku peräisessä on katkos??
isoEGO kirjoitti:wert kirjoitti:weeweewee.soitaracingbikesidecariin.äfii
On se oikeesti niin vaikeeta. Ei hitto. Te varmaan kuolisitte nälkään, jos äitimuorinne ei kantais ruokaa nenän eteen, kun ette te dorkat keksis mistä sitä saa.
ei vittu meinaatko et pitäs ihan itte soittaa jonnekkii ja kysellä osia...? vitun paljon helpompaa on arpoa täällä ja kuunnella kavereiden MUTU-puheita