Kaikki TM VRX 125!

Latexdude
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
24.6.2004 19:37

ViestiKirjoittanut Latexdude » 16.10.2006 13:36

SMK;-) kirjoitti:Onkin varmaan tehnyt tosi hyvää sylinterille kun pakoaukon säätimet hakkaa siellä omia aikojaan ees taas. Fiksua. Ja ihmettelit joku aika sitten kun menee tulppia vai mikäs se ongelma olikaan?

Taas on yks oikein superraato ja tismalleen sen arvonen omistaja löytäny toisensa. Ja vielä vaihdettava palotila, mistäs jos ottasit kannen käteen ja katsoisit onko se vaihdetta??? Mistä täällä kukaan voi tietää vaikka siellä oliskin joku omatekonen valuratakansi vaikka!
Hahaah.

Siis magneeton sisältö tosta pamahti. :D

Siis kyllä mulla se kansi nyt montakin kertaa ollut mutten jostain kumman syystä alkanut sitä heti repimään meisselillä irti. Kysyin nyt vaan yleisesti että ovatko ne vaihdettavissa :) Ilmeisesti täältä ei ainakaan asiallista vastautsa saa. :) No purolle menen setvimään asiaa huomenna. Yhden oudon jutun vielä havatsin, pytyssäni oli kirjain "E" mutta eipäs ainakaan motocross shop.de :ssä ollut E koon mäntää...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 16.10.2006 14:16

No ihan noin yleisesti, ei ole.
Ja ihan noin yleisesti sekin, että pakoaukon säätimen luistit liikkuu yslinterissä, ne pesät on ihan yhtä kiinteä osa sitä, ja jos ne hölskyy siellä vapaasti, niin ne pesät menee paskaksi.
Liittymättä mitenkään mihinkään, paitsi siihen että pyörän omistaja on "vähän" tomppeli.
Ja tuota E'kin voit ihan vapaasti ihmetellä Purolla ;-)

Ei taida Puro osata ottaa iloa irti tuommosista, mutta saahan sitten edes myydä esim. uutta pyttyä.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 16.10.2006 17:48

Latexdude kirjoitti:Hehee, tm:stä on ollut pakoaukonsäädin ilmeisesti koko ajan pois käytöstä, se varsi mikä tulee koneen sisältä ja ohjaa sitä tankoa joka sitten kääntää säätimiä, sen tangon ja varren välissä oleva tappi oli poissa kun pytyn avasin. Männänrengas oli sulanu kiinni pakoaukon puolelta, pytyssä ei naarmuja onneksi, saa luultavasti hoonaamalla kuntoon. Kannen ja männänlaen välissä ollut jtn sinne kuulumatonta materiaalia...

Onkos tuo palotila vaihdettavissa tuosta kannesta, meinaan toi kannen palotila on aika pahan näköinen.


Ihan vaan sanon, että noita katukäytössä olevia kisapelejäkin täytyisi huoltaa tiheesti, eikä sillon millonka ne sattuu hajoomaan.

ja myös vinkkinä, että mäntää kannattaisi vaihtaa kadullakin viimeistään 60h kohdalla....

tai no, voitte te katukuskit ajaa vaikka sen 100tuntia, mutta ei ole minun asia jos sylinteri tms... menee uusiin....
Latexdude
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
24.6.2004 19:37

ViestiKirjoittanut Latexdude » 17.10.2006 8:38

Niko901 kirjoitti:
Latexdude kirjoitti:Hehee, tm:stä on ollut pakoaukonsäädin ilmeisesti koko ajan pois käytöstä, se varsi mikä tulee koneen sisältä ja ohjaa sitä tankoa joka sitten kääntää säätimiä, sen tangon ja varren välissä oleva tappi oli poissa kun pytyn avasin. Männänrengas oli sulanu kiinni pakoaukon puolelta, pytyssä ei naarmuja onneksi, saa luultavasti hoonaamalla kuntoon. Kannen ja männänlaen välissä ollut jtn sinne kuulumatonta materiaalia...

Onkos tuo palotila vaihdettavissa tuosta kannesta, meinaan toi kannen palotila on aika pahan näköinen.


Ihan vaan sanon, että noita katukäytössä olevia kisapelejäkin täytyisi huoltaa tiheesti, eikä sillon millonka ne sattuu hajoomaan.

ja myös vinkkinä, että mäntää kannattaisi vaihtaa kadullakin viimeistään 60h kohdalla....

tai no, voitte te katukuskit ajaa vaikka sen 100tuntia, mutta ei ole minun asia jos sylinteri tms... menee uusiin....

Ihan vain tiedoks tolla männällä oli ajettu 20 tuntia, se on muuten kuin uus, lukuunottamatta pakopuolta :)

Ei vaan ensimmäisenä tullut mieleen että pakoaukonsäädin ei ole toiminnassa :F
pimp_it
Liittynyt:
6.2.2006 13:50
juu

ViestiKirjoittanut pimp_it » 17.10.2006 17:13

musta tuntuu että tolla smk:lla on joku menkkaränkkä... joku kysyy iha fiksusti nii pitää tulla rääpii naamaansa.
Juha.N
Liittynyt:
15.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Juha.N » 17.10.2006 20:01

Hommahan menee niin että SMK on aina oikeassa, jos ei ole niin siitä ei tartte erikseen ilmottaa :D
pimp_it
Liittynyt:
6.2.2006 13:50

ViestiKirjoittanut pimp_it » 17.10.2006 20:33

aivan:D
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 18.10.2006 0:18

No heh heh...
Oliks tossa kysymyksessä jotain fiksua/asiallistakin? No ehkä sitä ei katukäytössä huomaa jos pakoaukon säädin pomppii minne sattuu millon sattuu. Lukekaa kysyjän aiempia kirjotuksia ja repikää niistä.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 18.10.2006 16:35

Latexdude kirjoitti:
Niko901 kirjoitti:
Latexdude kirjoitti:Hehee, tm:stä on ollut pakoaukonsäädin ilmeisesti koko ajan pois käytöstä, se varsi mikä tulee koneen sisältä ja ohjaa sitä tankoa joka sitten kääntää säätimiä, sen tangon ja varren välissä oleva tappi oli poissa kun pytyn avasin. Männänrengas oli sulanu kiinni pakoaukon puolelta, pytyssä ei naarmuja onneksi, saa luultavasti hoonaamalla kuntoon. Kannen ja männänlaen välissä ollut jtn sinne kuulumatonta materiaalia...

Onkos tuo palotila vaihdettavissa tuosta kannesta, meinaan toi kannen palotila on aika pahan näköinen.


Ihan vaan sanon, että noita katukäytössä olevia kisapelejäkin täytyisi huoltaa tiheesti, eikä sillon millonka ne sattuu hajoomaan.

ja myös vinkkinä, että mäntää kannattaisi vaihtaa kadullakin viimeistään 60h kohdalla....

tai no, voitte te katukuskit ajaa vaikka sen 100tuntia, mutta ei ole minun asia jos sylinteri tms... menee uusiin....

Ihan vain tiedoks tolla männällä oli ajettu 20 tuntia, se on muuten kuin uus, lukuunottamatta pakopuolta :)

Ei vaan ensimmäisenä tullut mieleen että pakoaukonsäädin ei ole toiminnassa :F
Ei sitä mäntää 60h välein tarvii kadulla vaihtaa, 70-80h ehkä lähempänä ;)

Ja smk nyt on omalaatuinen kaikinpuolin..:D
__pena
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
21.7.2006 22:17

ViestiKirjoittanut __pena » 18.10.2006 21:03

Mitä maksais laittaa tm mx 125 rekkarii? siihen laittais vilkut, peilit, valot ja sit kuristais sen 11kw, ni mitä ne velottaa katsastusasemalla?
Palis Moderaattori
Pyörä:
Husqvarna te300 2017
Paikkakunta:
Vihtijärvi
Liittynyt:
1.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Palis » 18.10.2006 21:38

__pena kirjoitti:Mitä maksais laittaa tm mx 125 rekkarii? siihen laittais vilkut, peilit, valot ja sit kuristais sen 11kw, ni mitä ne velottaa katsastusasemalla?

Tuosta crossien kilpiinlaitosta on ollut niin paljon puhetta että huh. Ensinäkin pelkästään liikenne kelpoisuuden määrittävät varusteet eivät riitä. Pitää verot jne maksaa ja jos pyörästä ei ole tehty samalla rungolla tms, tyyppihyväksyttyä v-kilpeä on se erittäin vaikeaa. Osta mielummin suoraan tm 125e v-kilpisenä niin pääset halvemmalla.
Latexdude
Paikkakunta:
nokia
Liittynyt:
24.6.2004 19:37

ViestiKirjoittanut Latexdude » 18.10.2006 22:05

__pena kirjoitti:Mitä maksais laittaa tm mx 125 rekkarii? siihen laittais vilkut, peilit, valot ja sit kuristais sen 11kw, ni mitä ne velottaa katsastusasemalla?

Juu kuten Palis mainitsi, ei onnistu.
TMer
Paikkakunta:
Loviisa, Itä Uusimaa
Liittynyt:
2.4.2005 21:14

ViestiKirjoittanut TMer » 19.10.2006 12:40

Latexdude kirjoitti:
__pena kirjoitti:Mitä maksais laittaa tm mx 125 rekkarii? siihen laittais vilkut, peilit, valot ja sit kuristais sen 11kw, ni mitä ne velottaa katsastusasemalla?

Juu kuten Palis mainitsi, ei onnistu.

Aivan mainittu jo monta kertaa.
Osta mun VRX! :D
Emppu
Paikkakunta:
Hanko
Liittynyt:
6.2.2004 17:05

ViestiKirjoittanut Emppu » 21.10.2006 14:13

Nyt ois kaverilla Temmu myynnissä:
http://www.nettimoto.com/396476
Ostakaa ihmeessä pois jos haluutte hyvän TM:n.
Jertsa
Liittynyt:
14.6.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Jertsa » 22.10.2006 19:03

Paljonkos muuten maksaa puromotorsilla mäntä tollaseen tm:ään? Ja miten paljon/kauan yleensä tollasella männällä pystyy ajamaan...? Ajattelin kysellä ku oon ehkä hommaamassa tollasta temmiä.