Jepjep.
Nyt joku kokeneempi jos viitsisi kertoa kuinka kys. pyörän pakoaukonsäädintä pystyy säätämään.
Männänvaihdon yhteydessä laitoin ohkaisemman alatiivisteen (edellinen 0.75) ja nyt on 0.50.
Vaikuttaako tämä suuresti pa-säätimen säätöihin?
Ohjekirjan mukaan, sylinterin vasemmalla puolella olevasta tarkistusaukosta Kuva->
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/23280pitäisi noiden lokosten olla tyhjäkäynnillä/sammuksissa kohdallaan, ja säätimen auki ollessaan tuon loven pitäisi mennä tuon reijän kohdalle? Pitääkö paikkaansa?
Kuten kuvasta näkyy sammuksissa nuo lokoset ei ole aivan kohdakkain, ja täydellä kaasulla lovi menee sen reijän alapuolelle.
Ohjekirjaa selailin ja ymmärsin, että Kuva->
http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.aspKuvan numero 51 kääntämällä saadaan säädettyä pa-säädintä.
Voi olla, että olen jotain ymmärtänyt väärin kun ei tota englannin kieltä oikein ymmärrä. Mutta toivottavast joku kokeneempi ymmärsi mitä haen takaa. Eli kuinka säädän pa-säädintä 2002 vuosimallin 125 kuutioisessa Ktm Sx'ässä.