Poutiainen kirjoitti:Sag:ia en oo mitannut. Ja kiihdytyksissä perä pomppii rajuiten. Mutta jarrutuksissa myös kun oon niin n00b et istun penkissä välillä jarrutuksissa. Ja eikös se jousen kiristimen kireys vaikuta tohon painaumaan kanssa. Eli kuinka paljon sitä kehtaa löysätä? Veikkaan sagin oleva liian vähän.
Kun olet eka säätänyt sagin kohalleen ja perä edelleen pomppii. Mahollisuuksia on monia.
Takaiskariin
-hidasta puristusvaimennusta löysemmälle (ulos päin)
-paluu vaimennusta lisää (sisään)
Kiihytyksessä paino pitää olla edessä ja töyssyjen tullessa seisten tapeilla. Jos näin ei ole nii ei iskarin säädöt mitään autakaan. Mutta jos säädät niin pari naksua kerrallaan.
Ja tuo jarrutuksissa pomppiminen tosiaan tapahtuu sen takia kun istut. Toinen mahdollisuus on että lukitset takapyörän ja se alkaa pakkaamaan. Eli pidä veto päällä jarrutuksissa, ilman kytkintä vähän kierroksia ja jarrutus lukitsematta takarengasta. Vaatii paljon harjottelua, että onnistuu hyvin ja nopeasti. Aina takarenkaan lukitseminen ei kuitenkaan ole huono asia, mutta paikoissa missä ongelmasi ilmenee kannattaa sitä välttää.