magelolz kirjoitti:mulla on sellanen ongelma että rupes nyt tulppia paskomaan kun kylmät kelit tuli? tulppa kastuu ja kuivaus ei auta. en ole säätöjä kesästä ollenkaan muuttanut ja kävi kesällä inan verran rikkaalla. eli ei ainakaan laihalla voi käydä jos tulppa kastuu? nyt on 3 päivää putkeen paskonut 1 tulpan joka päivä... vehje menee vaan tukkoon yht äkkii ja sammuu. putsarina on piperi eli ilmaa pitäisi saada. apuja missä voisi olla vika?
^J0R1^ kirjoitti:Ootteko pitäneet ilman putsarin aina puhtaana eli öljyämättä talvi aikaan?
^J0R1^ kirjoitti:Okkei. Ite oon ajanu talvisin jäärataa ainoastaan ja aina ollu puhdas putsari, mut nyt meinasin ajella radalla kun ei noita jäitä oikein näy niin tuli vaan mieleen ku osa sanoo että pitää öljytä ja osa sanoo että ei pidä.
[[Paukku kirjoitti:^J0R1^ kirjoitti:Okkei. Ite oon ajanu talvisin jäärataa ainoastaan ja aina ollu puhdas putsari, mut nyt meinasin ajella radalla kun ei noita jäitä oikein näy niin tuli vaan mieleen ku osa sanoo että pitää öljytä ja osa sanoo että ei pidä.
Ite oon ainaki öljynny aina talvellaki eikä oo mihinkään vaikuttanu. Mutta pitäsköhän mulla vaihtaa isompi suutin tuohon kotariin talveksi vai onko nelarilla niin paljon merkitystä?