No jo on taas kerran jutut, voi hyvät hysseröt sentään!
RBSC:ssä tietävät muuten ihan tasan tarkkaan kaiken noista GS:stä, se on sitten eri juttu saako millä tsägällä sen tietävän hemmon langan jatkeeks! Simppelimpää on soittaa Motopalveluun (Niemitalo, Orimattilassa), tietää, osaa, myy varaosia, lähettää...kaikki hyvin, hyvä pulju.
Pakoaukon säädistä kasatessa kannattais EHKÄ miettiä miksi se siellä on, en muista enää miten noissa vanhoissa meni, mutta ohjearvo niille oli silloinkin, että paljonko pitää olla perustilassa auki. Tönäri käteen.
Ja Wert, jossain -89 KTM:ssä on ollut melkein yhtä paljon tehoa kuin sun pyjamassas, ei montaa kaakkia heitä, ja kuka hyvänsä yhtään kuski pistää sellasellakin sulla kypärän pyöriin päässä...kunhan on pelit iskussa. Ihan varmaan jokainen tajuaa, että joku kumisaapaskrossarin kotari on korkeintaan hallelujaa vaille mullan alla.
Mopolla metsään ja työntämällä takasin!