Ookkei, kiitti tiedosta... Pitäis nääs alkaan entisöidä sitä.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
motopete kirjoitti:Kete kirjoitti:Joskus 80 oli namuran mäntä ja se kesti noin 5 tuntia ja sitte lähti männän helmat kävelemään. Ja piikissä oli wiseco ja sekään ei 5 tuntia kauempaa kestäny ku meni männänrengas poikki ja teki jäljet sylinterin pinnoitukseen ja hajotti männänkin. Kumpaakaan merkkiä en suosittele tierä sitte jos on ollu vaan paskaa tuuria mutta kumminki. Parhaiten on kestäny alkuperäis männät ainakin hondassa ja gas gassis.
Niinno... Tuo piikki oli tietty joku museoikäinen vehjes jossa oli kovakromipinnotteinen sylinteri?
Kovakromisylinterissä ei wisecon männänrengas kestä ---> pinnoite lähtee kävelemään ja lopulta rengas katkeaa.
Nykyisissä Nikasil-sylintereissä wiseco toimii niinku pitääki.
Nykyään ei taida kovakromipinnoitteita löytyä mistään vehkeestä.
Kete kirjoitti:motopete kirjoitti:Kete kirjoitti:Joskus 80 oli namuran mäntä ja se kesti noin 5 tuntia ja sitte lähti männän helmat kävelemään. Ja piikissä oli wiseco ja sekään ei 5 tuntia kauempaa kestäny ku meni männänrengas poikki ja teki jäljet sylinterin pinnoitukseen ja hajotti männänkin. Kumpaakaan merkkiä en suosittele tierä sitte jos on ollu vaan paskaa tuuria mutta kumminki. Parhaiten on kestäny alkuperäis männät ainakin hondassa ja gas gassis.
Niinno... Tuo piikki oli tietty joku museoikäinen vehjes jossa oli kovakromipinnotteinen sylinteri?
Kovakromisylinterissä ei wisecon männänrengas kestä ---> pinnoite lähtee kävelemään ja lopulta rengas katkeaa.
Nykyisissä Nikasil-sylintereissä wiseco toimii niinku pitääki.
Nykyään ei taida kovakromipinnoitteita löytyä mistään vehkeestä.
ei vaaan 2003 gas gassi........... ei minusta mitenkään kivikautinen.
motopete kirjoitti:Kete kirjoitti:Joskus 80 oli namuran mäntä ja se kesti noin 5 tuntia ja sitte lähti männän helmat kävelemään. Ja piikissä oli wiseco ja sekään ei 5 tuntia kauempaa kestäny ku meni männänrengas poikki ja teki jäljet sylinterin pinnoitukseen ja hajotti männänkin. Kumpaakaan merkkiä en suosittele tierä sitte jos on ollu vaan paskaa tuuria mutta kumminki. Parhaiten on kestäny alkuperäis männät ainakin hondassa ja gas gassis.
Niinno... Tuo piikki oli tietty joku museoikäinen vehjes jossa oli kovakromipinnotteinen sylinteri?
Kovakromisylinterissä ei wisecon männänrengas kestä ---> pinnoite lähtee kävelemään ja lopulta rengas katkeaa.
Nykyisissä Nikasil-sylintereissä wiseco toimii niinku pitääki.
Nykyään ei taida kovakromipinnoitteita löytyä mistään vehkeestä.