2-t öljyt

lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 15.3.2010 8:01

SMK) kirjoitti:Hemmo on saanu pakkomielteen mua kohtaan, ei siitä sen enempää. Kirjotin noi googleen, en kattonu tarpeeks tarkkaan, eka linkki tuli purkkiin jota oon itsekin käyttäny, vaohteistoölyyn.
ZeiZeille ihan tiedoksi, meillä myydään ja käytetään BelRayn, Motorexin, Iponen ja Penzzoilin öljytuotteita, kustakin sitä mikä mihinkin laitteeseen ja kohteeseen parhaimmin sopii


Mitäs porukka on tykännyt noista iponen öljyistä?
ranne putos..
motocrossman125
Liittynyt:
12.10.2008 21:41
2-tahti öljy

ViestiKirjoittanut motocrossman125 » 15.3.2010 22:11

säilyykö tuo kastrollin paras laatuinen 2-tahti ja ylipäänsä 2-tahti öljyt talven yli päkkäsess ja kosteissa oloissa
Henrijaakola2
Liittynyt:
14.3.2010 17:03

ViestiKirjoittanut Henrijaakola2 » 16.3.2010 21:03

ostin pyörän ja entinen omistaja sekotellu 4 rosenttiseksi yamaha yz250 :)
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 17.3.2010 23:41

zeizei125 kirjoitti:äläs ny,mulla ei ole mitään pakkomielteitä :D
en oikein ymmärrä mitä kirjoitit?mikä linkki tuli ekana?puhe oli snowpower 2-t öljystä!
etkö lukenut tekstiä tästä ketjusta ollenkaan,vai mitä oikein tarkoitat?
yllä kommentoit että kytkin ei ole parhaimmillaan snopowerilla.
etkö ole ennen kuullut/tiennyt että näitä ns.talvi 2-t öljyjä on talvella jotkut käyttänyt?
tarkoitan että eikö tuo nimi ollut entuudestaan tuttu?

kai kuitenkin tiedät että 2-t öljyä ei kannata vaihteiston puolelle laittaa?tulee kalliimaksi,ja kytkin voi ruveta käyttäytymään oudosti :|


Kirjotin googleen sen mikä-nyt-olikaan ja eka kuvalinkki tuli 2T vaihteistoöljyyn, purkki heti tuttu.
Ja kyllä olen tiennyt, käyttänyt ja opastanut asiakkaitakin näiden käyttöön, mutta merkkinä minulle tutumpi Penzzoil. Sen ongelmana on vain valikoima, ei löydy kisakoneiden vaatimia viskositeettejä, eikä iskariöljyjä, joten monessa liemessä niin loistava merkki ei ole silti mahdollinen ainoa merkki tai edes toinen kahdesta, vaan yksi viidestä.

lerppa, Iponen homo-tuoksua käyttää skootterikuskit, putsariöljyä testasin viimeks Shercossa ja pelitti hienosti pakkasessa, ei myöskään No-Toil'n puutteita. Eli putsariöljyvalikoima talvikäytöön on nykyisin No-Toil, Ipone ja Motorex, kesäksi myös BelRay. Repsoliakin saa meidän kautta, muttei pidetä hyllyssä toistaseks, Minerva tulossa, mutta sen testit menee vasta keskikesälle. Muista Iponen liemistä ei ole vielä riittävästi kokemusperäistä luotettavaa tietoa - palaan asiaan kun sitä kertyy.

Henri, 4%:han ei ole vielä mitään... tai sit se on ihan älyttömästi. Riippuu öljystä ja käytöstä/lajista.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
zeizei125
Liittynyt:
14.4.2008 14:25

ViestiKirjoittanut zeizei125 » 17.3.2010 23:49

4% on aivan saatanasti liikaa tämän keskustelualueen laitteissa!ajovauhdista riippumatta!
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 18.3.2010 0:16

zeizei125 kirjoitti:4% on aivan saatanasti liikaa tämän keskustelualueen laitteissa!ajovauhdista riippumatta!

Ole jo kirjottamatta!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 18.3.2010 16:56

zeizei125 kirjoitti:4% on aivan saatanasti liikaa tämän keskustelualueen laitteissa!ajovauhdista riippumatta!
onhan siinä pari prossaa liikaa mutta jos ajettu hyvillä öljyillä reipasta ajoa niin ei ole haitannut mitään...eikä kyllä hyödyttänytkään.Asia eri jos ollut jotain nesteen huoltoasema paskaa
ranne putos..
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 18.3.2010 23:07

Domizz kirjoitti:
zeizei125 kirjoitti:4% on aivan saatanasti liikaa tämän keskustelualueen laitteissa!ajovauhdista riippumatta!

Ole jo kirjottamatta!


zeizei125 on niitä harvoja kokeneempia crossi-kuskeja jotka tänne viittii kirjottaa.
Enskassa voi ehkä olla että oranssit pyörät tarvitsee sen 4% ettei kilahda?
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 18.3.2010 23:23

Kyllä se 2 % niihinkin riittää vallan mainiosti 8)
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 18.3.2010 23:23

a.c.e kirjoitti:zeizei125 on niitä harvoja kokeneempia crossi-kuskeja jotka tänne viittii kirjottaa.
Enskassa voi ehkä olla että oranssit pyörät tarvitsee sen 4% ettei kilahda?

Kyllä, mikä ettei. Mutta jos sulla on 4 % seokset nii ei se sitä sano että se ei kilahtais... Mutta noista jutuista päätellen aika kaukana kokeneemmasta crossikuskita :lol:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
h0m3r
Pyörä:
Porkkana
Paikkakunta:
Oulun eteläinen
Liittynyt:
30.11.2009 11:51

ViestiKirjoittanut h0m3r » 19.3.2010 0:41

a.c.e kirjoitti:
Domizz kirjoitti:
zeizei125 kirjoitti:4% on aivan saatanasti liikaa tämän keskustelualueen laitteissa!ajovauhdista riippumatta!

Ole jo kirjottamatta!


zeizei125 on niitä harvoja kokeneempia crossi-kuskeja jotka tänne viittii kirjottaa.
Enskassa voi ehkä olla että oranssit pyörät tarvitsee sen 4% ettei kilahda?


Mistä oot ymmärtäny että oranssit tarvis enskaan 4% seoksen? Jo 03 vuoden 250 SX:ssä oli suositus 1:60 - 1:40 ja sama on tuossa 05 EXC:ssä.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 19.3.2010 2:28

Domizz kirjoitti:
a.c.e kirjoitti:zeizei125 on niitä harvoja kokeneempia crossi-kuskeja jotka tänne viittii kirjottaa.
Enskassa voi ehkä olla että oranssit pyörät tarvitsee sen 4% ettei kilahda?

Kyllä, mikä ettei. Mutta jos sulla on 4 % seokset nii ei se sitä sano että se ei kilahtais... Mutta noista jutuista päätellen aika kaukana kokeneemmasta crossikuskita :lol:


onko sun mielestä muka crossarit sitte viisasta sakkia??? :eek:
lähes kaikilla on isoreikä päässä ja loput on lyöny päänsä pahemman kerran..
nii se vaa menee et mitä kokeneempi nii sitä hönömpi alkaa olee :D
ja jos ei viiraa nii ei aja tarpeeks kovaa
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 19.3.2010 13:20

En tiiä teistä pohjosen hulluista, mutta eine sen yhtään tyhmempiä oo kun ketään muutkaan.. Ainakaan omat kaverini..
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Noc
Pyörä:
500whp
Paikkakunta:
Tokyo
Liittynyt:
10.7.2005 14:26

ViestiKirjoittanut Noc » 19.3.2010 14:21

h0m3r kirjoitti:
a.c.e kirjoitti:zeizei125 on niitä harvoja kokeneempia crossi-kuskeja jotka tänne viittii kirjottaa.
Enskassa voi ehkä olla että oranssit pyörät tarvitsee sen 4% ettei kilahda?


Mistä oot ymmärtäny että oranssit tarvis enskaan 4% seoksen? Jo 03 vuoden 250 SX:ssä oli suositus 1:60 - 1:40 ja sama on tuossa 05 EXC:ssä.
Eihän ne todellakaa mitään 4% tarvi, päinvastoin sehän on aivan liikaa. Taisi tuo kaveri vaan vahingossa sekottaa oranssin tohon omaan jamahan raatoonsa. :D
2JZ no shit!
zeizei125
Liittynyt:
14.4.2008 14:25

ViestiKirjoittanut zeizei125 » 20.3.2010 14:11

Domizz kirjoitti:
a.c.e kirjoitti:zeizei125 on niitä harvoja kokeneempia crossi-kuskeja jotka tänne viittii kirjottaa.
Enskassa voi ehkä olla että oranssit pyörät tarvitsee sen 4% ettei kilahda?

Kyllä, mikä ettei. Mutta jos sulla on 4 % seokset nii ei se sitä sano että se ei kilahtais... Mutta noista jutuista päätellen aika kaukana kokeneemmasta crossikuskita :lol:


no kerroppa domizz mikä minun jutuissani on vialla?olen ollut oikeassa joka asiassa,ja se taitaa sinua kovasti harmittaa.?sinä domizz pidät tällaisia tyyppejä fiksuina ja ammattilaisina niinkuin tomppo92,joka neuvoo,nyt jo lukitetussa topicissa laittamaan nelariin castrollin mtx:ää...et näin hyvin täällä tiedetään näistä vehkeistä!te kakarat vaan suututte siitä jos joku tietää enemmän kuin te ja on eri mieltä asioista kuin te olette!laitappa nyt domizz siihen kotkaas sitten 4% seos,ja kerro paraneeko suorituskyky.