zeizei125 kirjoitti:äläs ny,mulla ei ole mitään pakkomielteitä
en oikein ymmärrä mitä kirjoitit?mikä linkki tuli ekana?puhe oli snowpower 2-t öljystä!
etkö lukenut tekstiä tästä ketjusta ollenkaan,vai mitä oikein tarkoitat?
yllä kommentoit että kytkin ei ole parhaimmillaan snopowerilla.
etkö ole ennen kuullut/tiennyt että näitä ns.talvi 2-t öljyjä on talvella jotkut käyttänyt?
tarkoitan että eikö tuo nimi ollut entuudestaan tuttu?
kai kuitenkin tiedät että 2-t öljyä ei kannata vaihteiston puolelle laittaa?tulee kalliimaksi,ja kytkin voi ruveta käyttäytymään oudosti
Kirjotin googleen sen mikä-nyt-olikaan ja eka kuvalinkki tuli 2T vaihteistoöljyyn, purkki heti tuttu.
Ja kyllä olen tiennyt, käyttänyt ja opastanut asiakkaitakin näiden käyttöön, mutta merkkinä minulle tutumpi Penzzoil. Sen ongelmana on vain valikoima, ei löydy kisakoneiden vaatimia viskositeettejä, eikä iskariöljyjä, joten monessa liemessä niin loistava merkki ei ole silti mahdollinen ainoa merkki tai edes toinen kahdesta, vaan yksi viidestä.
lerppa, Iponen homo-tuoksua käyttää skootterikuskit, putsariöljyä testasin viimeks Shercossa ja pelitti hienosti pakkasessa, ei myöskään No-Toil'n puutteita. Eli putsariöljyvalikoima talvikäytöön on nykyisin No-Toil, Ipone ja Motorex, kesäksi myös BelRay. Repsoliakin saa meidän kautta, muttei pidetä hyllyssä toistaseks, Minerva tulossa, mutta sen testit menee vasta keskikesälle. Muista Iponen liemistä ei ole vielä riittävästi kokemusperäistä luotettavaa tietoa - palaan asiaan kun sitä kertyy.
Henri, 4%:han ei ole vielä mitään... tai sit se on ihan älyttömästi. Riippuu öljystä ja käytöstä/lajista.