Harvinaisuus sikäli, että on 2-tahtinen katuenduro. Katuenduroksi varsin maastokelpoinen. T-rideen ei voi verrata, koska T-ride on kevyt ja trialpyörämäinen (tosin hemmetin pullee) nelari, Gassi taas enduropyörämäinen. Scorpa vaan teki ymmärtääkseni konkan kesällä, eli esim. sen takaiskarin kanssa ei ole juuri mitään tehtävissä kun se kuolee - se siis ei ole normaalisti huollettavissa, eikä siihen saa mitään korvaavaa iskaria (mikään muu ei mahdu). Tässä vain yksi esimerkki miksi sen kanssa on nesteessä, tosin sen iskarin pystyy huoltamaan kaks firmaa suomessa, kunhan se tehdään ennen kuin tulee mehut ulos tai se ehtii muuten kulua sököksi (toinen näistä, ylläri pylläri, BR Pro Service). Okei, kaikki osat voi tietty tehdä itsekin, mutta kuka maksaa vaikkapa 135-180e jarrupolkimesta?