Huolto & korjaus

Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 15.2.2013 19:20

KxRider kirjoitti:mitäähä nyt sitte ton kotari kanssa ku öljyä lisää mittarilmän mukaa puolee välii ni jonki ajan päästä ku kone hyrrää ni on työntäny huohottimesta desin öljyä... onkohan pariakaa tuntii ajettu sen jälkee kun käytin koneen levällää, tarkistin ja tiivisteteet uusin sieltä sun täältä. pyörä siis ktm sxs 400 -04


Onko pyörä suorassa ku lisäät sitä öljyä?
Pöö
Haatsi
Pyörä:
Oliskin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.4.2005 22:21
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Haatsi » 16.2.2013 9:59

Puoleen väliin sitä tirkistysluukkua on jo liikaa, 1/3 alareunasta laskien on maksimi. Riittää että kunhan sitä öljyä näkyy siinä luukun alareunassa.
KxRider
Pyörä:
ktm 540(400cc pytty), husqvarna wr400 -85, rieska mrt50 pro -09
Paikkakunta:
ilomantsi
Liittynyt:
21.3.2010 10:08
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut KxRider » 17.2.2013 15:02

joo pyörä on tietenki suorassa mutta sitä en tienny että sitä öljyä pitää ollakki niin vähän mittalasista katottuna. kiitoskii tiedosta! :D
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 19.2.2013 22:23

kokemuksia onko polisportin muovit laadukkaampia kun ufon? :D
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut jot » 20.2.2013 0:59

enpä ole suuremmin kiinnittänyt huomiota. polisportit on yleensä ollut taipuisampaa.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut xQ » 20.2.2013 3:22

Ainaki yamahoihin on ufot sopinu paljon paremmin ku polisportit!
Acerbis lienee laadukkain?
Nelariin ku hommailin nii meinas jo mennä hermo kun sain kaks sarjaa peräkkäin minkä tuulenohjaimet oli niin luokattomia et ei menny paikoilleen edes väkisin :( siis polisportin tekeleitä..
Ufot sitte oli melkein kuin alkuperäiset.
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut everton » 20.2.2013 9:00

Polisport on huonoin muovimerkki, ufo ja acerbis hyviä eikä racetech huono ole, muista ei ole kokemuksia.
SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 20.2.2013 18:44

Joo ja omasta mielestä taas Polisportit on ainakin ollu parempaa ku joku Racetechin kuramuovi. Ja Acerbis ehkäpä laadukkain..

Mutta kait ne kaikki ajaa asiansa.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut OA243 » 21.2.2013 0:06

Mä en oo huomannu missään mitään eroja, kaikki menneet aika kivuttomasti paikoilleen. Jollain merkillä (Polisport?) tuli ne katteiden pulttien aluslevyt mukana, se oli ihan hyvä lisä. Mustat vielä paljon siistimmätkin kun orkkikset alumiininväriset. 8o
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 21.2.2013 17:57

Mites paljon löysempää jousta pitäis vaihtaa ku kuski on kamat päällä 65kg?
Takaiskarissa nyt 66 N/mm jousi. Laitanko 64, 62 vai 60?
Tuntuu että tuo menee ku kivireki mun alla..
Pöö
Seppoman
Liittynyt:
28.10.2009 20:19
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Seppoman » 21.2.2013 19:24

Mistä tietää, käykö kone liian kylmänä, että tarvis peittää syyläriä? Entä osaisko joku neuvoa, miten löydän oikean pääsuuttimen? Tällä hetkellä vakiosuutin ja en tiedä onko liian pieni, tuskin ainakaan paljoa. Pyöränä husqvarna wr 250 ja putkessa lommoa, kesällä kävi tällä vakiosuuttimella jonkin verran rikkaalla. Tietopankki ei auta kun ei oo tieliikenne mopedi, ni ei voi mihinkään mäkeen kokeilla ryyppy kikkaa.

Osaako joku muuten sanoa, kuuluuko tälläsen keulia vakioväleillä puhtaasti kaasusta? :D
Oma ei ainakaan kesällä asfaltillakaan lähtenyt. Putken lommojen ei kuulemma vanhan omistajan mukaan pitäisi paljoa vaikuttaa tehoihin, tiedä sitten. Ehkä nämä säädöt?
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut 201262 » 21.2.2013 19:49

Seppoman kirjoitti:Mistä tietää, käykö kone liian kylmänä, että tarvis peittää syyläriä? Entä osaisko joku neuvoa, miten löydän oikean pääsuuttimen? Tällä hetkellä vakiosuutin ja en tiedä onko liian pieni, tuskin ainakaan paljoa. Pyöränä husqvarna wr 250 ja putkessa lommoa, kesällä kävi tällä vakiosuuttimella jonkin verran rikkaalla. Tietopankki ei auta kun ei oo tieliikenne mopedi, ni ei voi mihinkään mäkeen kokeilla ryyppy kikkaa.

Osaako joku muuten sanoa, kuuluuko tälläsen keulia vakioväleillä puhtaasti kaasusta? :D
Oma ei ainakaan kesällä asfaltillakaan lähtenyt. Putken lommojen ei kuulemma vanhan omistajan mukaan pitäisi paljoa vaikuttaa tehoihin, tiedä sitten. Ehkä nämä säädöt?

Sitten kun leikkaa kiinni, laitat pykälää isomman suuttimen. Ainakin mun -75 mallin Solifer SM keuli, kun oikein repi sarvista ja istui takana, et luulis ton keulivan...
Seppoman
Liittynyt:
28.10.2009 20:19
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Seppoman » 21.2.2013 20:29

Kiitos vastauksesta, teemme näin :idea:

Millä asteilla kannattaa alkaa peittämään syyläriä?
mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut mikulov » 21.2.2013 22:58

järki käteen.., jos ajat hidasta enduropyöritystä niin ei siinä paljon ajoviima jäähdytä, nopeassa ajossa, esim. jäärata, on just päinvastoin, pidä sen verran paksut säädöt kaasarissa että hiukan "röpeltää" kevyemmässä ajossa.
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 23.2.2013 13:09

Mitäs täytys säätää ku kotari 85 korkeilla kierroksilla haukkoo ilmaa tai jotain aina välillä tietyillä kierroksilla vetto päällä. Sitten ku laittaa täyden kaasun laulaa upeasti. :D Ktm ohjekirjasta katoin säädöt näille keleille. Oisko ilmaruuvi liian kii?