KTM GS-Keskustelua :)

Fuldo
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
6.1.2005 19:16

ViestiKirjoittanut Fuldo » 22.9.2005 10:53

Joo... Soittelin kans tonne KTM:n tekniseen neuvontaan, niin kertoivat että Jämsässä on sen niminen liike, kuin Huoltokaksikko joka noin Motoplat:n magneettoja vielä korjailee. Täytynee soitella sinne seuraavaks.
ZimZim-
Liittynyt:
3.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut ZimZim- » 24.9.2005 23:06

Kertokaas mulle että miten saan takimmaisen koneenkiinnikkeen _irti_, sen mikä pitää swingin ja koneen rungossa kiinni. Mutterin sain irti, mutta akseli ei irtoa mitenkään EI EDES KIRVEELLÄ! jos joku viittis kertoo niin olisin kiitollinen.
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 24.9.2005 23:25

ZimZim- kirjoitti:Kertokaas mulle että miten saan takimmaisen koneenkiinnikkeen _irti_, sen mikä pitää swingin ja koneen rungossa kiinni. Mutterin sain irti, mutta akseli ei irtoa mitenkään EI EDES KIRVEELLÄ! jos joku viittis kertoo niin olisin kiitollinen.


crc:tä vaan joka koloon ja annta vaikuttaa...

sit lyöt tuurnan/puten/tangon avulla lekalla vaan niin perkeleesti, jos ei lähe ni sit ei oo muita neuvoja.
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 25.9.2005 0:56

burner kirjoitti:
ZimZim- kirjoitti:Kertokaas mulle että miten saan takimmaisen koneenkiinnikkeen _irti_, sen mikä pitää swingin ja koneen rungossa kiinni. Mutterin sain irti, mutta akseli ei irtoa mitenkään EI EDES KIRVEELLÄ! jos joku viittis kertoo niin olisin kiitollinen.


crc:tä vaan joka koloon ja annta vaikuttaa...

sit lyöt tuurnan/puten/tangon avulla lekalla vaan niin perkeleesti, jos ei lähe ni sit ei oo muita neuvoja.
Kannattaa varoa kierteitä, mielummin vetää jollain pihdeillä.
everton
Liittynyt:
2.10.2003 21:16

ViestiKirjoittanut everton » 25.9.2005 8:10

Löysäät niitä muita koneen kiinnitys pultteja, ne saattaa kanittaa. Jos ne on jo irti, sitten vaan crc ja lekaa perään.
KaTooM
Liittynyt:
12.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut KaTooM » 25.9.2005 9:18

Ei lekaa, ennemminkin kevyehkö vasara. Sillä semmosia todella napakoita iskuja. Eli voiman sijasta keskityt vasaran nopeuteen. Ja mutteri hyvän matkaa pultin kierteisiin, ja kohdistat iskun mutteriin. Ei mene pultinpää pilalle.
ZimZim-
Liittynyt:
3.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut ZimZim- » 25.9.2005 13:44

koneen muut kiinnikkeet on jo irti. ei niillä kierteillä oo enää mitään väliä siellä, ne vähän kosahti eilen jo ja crc:tä laitoin ja kirveen toisellapäällä hakkasin mutta ei irronnu. mutta jos se sillä tavalla pitäs lähtee niin enköhän mä uskalla lyödä taas "vähän" lujempaa.. mutta kiitos vastauksista, toivotaan että niistä on apua :)
ZimZim-
Liittynyt:
3.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut ZimZim- » 25.9.2005 17:17

vittu se ei lähe, ei lähe.. sitä on hakattu ja tehty melkein kaikkee mutta mikään ei toimi. antakaa vielä jokunen neuvo jos viittitte..?
peppade
Paikkakunta:
asikkala
Liittynyt:
1.4.2003 0:23

ViestiKirjoittanut peppade » 25.9.2005 17:20

ZimZim- kirjoitti:vittu se ei lähe, ei lähe.. sitä on hakattu ja tehty melkein kaikkee mutta mikään ei toimi. antakaa vielä jokunen neuvo jos viittitte..?
Kai takahaarukka lepää, kun olet yrittänyt irroittaa? Eli on jollain pukilla. Muiden kiinnikkeiden kannattaa olla hepissä eli sillain, että se kone ei lepää ainoastaan sen takakiinnikkeen varassa. Iteltä se tanko lähti hyvin helposti, muistaakseni ihan kädellä työntämällä ja vetämällä!
Erska
Liittynyt:
21.12.2002 15:25

ViestiKirjoittanut Erska » 25.9.2005 17:35

Outoa jossei irtoa,kokeile irroittaa takaiskunvaimennin jos se vähän "rentoutuisi" Ja katso ettei siinä pultin päässä ole mitään pultin kannan tapaista tulppaa,eli kun pyörität sitä pulttia avaimella toisesta päästä niin katso että se pyörii toisellakin puolella :P
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 25.9.2005 18:05

Se on todennäkösesti niin ruostunut/hapettunut ajan saatossa, että ei lähde kuin isolla voimalla irti. Taas astuu esiin vanha hyvä keino, eli tuttu ja turvallinen kuumailmapuhallin käteen ja koneen lohkot+takahaarukka niin kuumaks, että sylki sihisee pinnassa. Ja eikun vasaraa vaan. Paras ois, jos vielä jollain pääsis hieman pyörittämään sitä pulttia samalla kun hakkaa, ni vois lähteä helpommin irti.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
ZimZim-
Liittynyt:
3.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut ZimZim- » 26.9.2005 17:10

juu nyt se on irti, vihdoin! mutta sitä piti vaan hakata niin prkleesti, pitää huomenna sorvata uus akseli sinne koulussa.
bätmän
Pyörä:
Husqvarna TE 450 -04, KTM GS 125 -91, Honda Monkey 50 -86
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
6.5.2004 21:29

ViestiKirjoittanut bätmän » 3.10.2005 22:34

Mistä sylinteri putki vm 91 KTM gs:sään?? Tekekö nuita muutku wiseco jolta nuo on ainaki loppu ja tietääkö kukaan liikettä jolla nuita vois olla varastossa??
On on.....
ZimZim-
Liittynyt:
3.4.2005 21:36

ViestiKirjoittanut ZimZim- » 3.10.2005 22:42

bätmän kirjoitti:Mistä sylinteri putki vm 91 KTM gs:sään?? Tekekö nuita muutku wiseco jolta nuo on ainaki loppu ja tietääkö kukaan liikettä jolla nuita vois olla varastossa??


http://www.jokaosa.fi/crossi/KTM2005.htm tuolla on
bätmän
Pyörä:
Husqvarna TE 450 -04, KTM GS 125 -91, Honda Monkey 50 -86
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
6.5.2004 21:29

ViestiKirjoittanut bätmän » 4.10.2005 9:11

ZimZim- kirjoitti:
bätmän kirjoitti:Mistä sylinteri putki vm 91 KTM gs:sään?? Tekekö nuita muutku wiseco jolta nuo on ainaki loppu ja tietääkö kukaan liikettä jolla nuita vois olla varastossa??


http://www.jokaosa.fi/crossi/KTM2005.htm tuolla on

EI oo. kokeiltu on ja jälkitoimituksessa tulossa sitten ku wiseco viitsii niitä lisää tehdä. Mikäs muuten on se firma joka lähetää niitä sylintereitä hollantiin pinnotettavaksi.
On on.....