Yamaha YZ Topic

Kuntoilija
Paikkakunta:
On se
Liittynyt:
5.6.2006 7:43

ViestiKirjoittanut Kuntoilija » 6.6.2006 22:28

No nyt on öljyt vaihdettu mtx:ään ja kytkinlevyt putsattu vanhasta öljystä. Mutta ei toimi vieläkään, misää vika?? Asiasta toiseen kuinka paljon laitatte öljyä koneeseen?
Kuntoilija
Paikkakunta:
On se
Liittynyt:
5.6.2006 7:43

ViestiKirjoittanut Kuntoilija » 8.6.2006 8:24

MX-Ukko kirjoitti:
Jammuilija kirjoitti:
jutila kirjoitti:
Jammuilija kirjoitti:Kertokaapa miksi ei kytkin irrota? Kytkinlevyt ja kytkinkruunu kunnossa.

Vaijeri väärin?? : )


Ei voi olla kiinni vaijerista, kun ei irrota edes kun vääntää pihdeille "kytkinposken tapista". VOiko olla väärät öljyt?? Laitoin sinne jotain täyssynteettistä 2-tahti öljyy joka on tarkoitettu motocrossiin, merkkiä en muista.

Siis ymmärsinkö oikein laitoit vaihde lootaan 2t öljyä? Sinne kyl pitäis laittaa ihan vaihde loota öljyä niin vois toimii aika paljon paremmin. (esim Castrol mtx...)

Ei kuulemma ole väliä laittaako synteettistä öljyä koneeseen. Ammattilaiselta kysyin. Tuliko toi sulta mutuna?
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 8.6.2006 8:33

Jammuilija kirjoitti:
MX-Ukko kirjoitti:Siis ymmärsinkö oikein laitoit vaihde lootaan 2t öljyä? Sinne kyl pitäis laittaa ihan vaihde loota öljyä niin vois toimii aika paljon paremmin. (esim Castrol mtx...)

Ei kuulemma ole väliä laittaako synteettistä öljyä koneeseen. Ammattilaiselta kysyin. Tuliko toi sulta mutuna?


Ööö. Siis 2T öljy = bensan sekaan. Eli jos sitä laittaa koneeseen ni epäilempä et miten toimii. Ei oo tullu kyllä mieleen kokeilla et sinäänsä vaikee sanoo. :)
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 8.6.2006 10:56

Jammuilija kirjoitti:
MX-Ukko kirjoitti:
Jammuilija kirjoitti:
jutila kirjoitti:
Jammuilija kirjoitti:Kertokaapa miksi ei kytkin irrota? Kytkinlevyt ja kytkinkruunu kunnossa.

Vaijeri väärin?? : )


Ei voi olla kiinni vaijerista, kun ei irrota edes kun vääntää pihdeille "kytkinposken tapista". VOiko olla väärät öljyt?? Laitoin sinne jotain täyssynteettistä 2-tahti öljyy joka on tarkoitettu motocrossiin, merkkiä en muista.

Siis ymmärsinkö oikein laitoit vaihde lootaan 2t öljyä? Sinne kyl pitäis laittaa ihan vaihde loota öljyä niin vois toimii aika paljon paremmin. (esim Castrol mtx...)

Ei kuulemma ole väliä laittaako synteettistä öljyä koneeseen. Ammattilaiselta kysyin. Tuliko toi sulta mutuna?

Siis eihän sinne ole pakko laittaa synteettistä öljyä, mutta olis hyvä käyttää öljyä missä on kytkin lisäaine (mtx tuli ekana mieleen...) ja epäilen että 2t öljyssä ei ole ;)
-bodom-
Liittynyt:
6.3.2006 20:45

ViestiKirjoittanut -bodom- » 8.6.2006 11:17

Ootko lämmittäny koneen ennen ku kokeilet?
Ei se mitään kylmänä irrotakkaa.Eli pistä käyntiin lämmitä kone ja kokeile irrottaako sitte.
Ostetaan Yamahaan toimiva vasemman puolen syyläri!
Tarjotkaa yvllä jos löytyy!Ostetaan myös imanohjaimet ja fatbar-tanko ilman kiinnikkeitä!
Dirt
Pyörä:
250f
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.9.2004 16:53

ViestiKirjoittanut Dirt » 8.6.2006 16:54

No tottakai irrottaa vaikka kone sammuksissa jos toimii.
Näin on
s304
Liittynyt:
5.5.2005 18:52

ViestiKirjoittanut s304 » 8.6.2006 18:45

Tarkasta että krunuu ja kello eivät ole toisiinsa nähden jumissa, itsellä oli kerran kun oli kiristetty liikaa mutteria.
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 8.6.2006 18:53

No eikös sieltä pitäis puuttua jotain välistä, jos mutteria kiristämällä menee paikat jumiin?
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
Kuntoilija
Paikkakunta:
On se
Liittynyt:
5.6.2006 7:43

ViestiKirjoittanut Kuntoilija » 8.6.2006 20:50

Kumminpäin kytkinlevyt on oikein päin ??? Toisella puolella on merkintä 2T ja toisella ei mitään.
Hiekka
Liittynyt:
11.4.2006 14:38

ViestiKirjoittanut Hiekka » 8.6.2006 20:58

DYYD!

Kato vaikka ekana onko ne kytkinlevyt identtiset kummaltakin puolelta, lukuun ottamatta sitä 2T merkintää. Ja jos on, niin tuskinpa sillä mitään väliä on kummin päin sinä ne sinne tunget.

BTW: 2T, merkintä ? Entäs jos sinulla onkin se mopos nelitahti ja siellä on kakstahdin kytkinlevyt (2T) että niissä sun kytkinlevyissä pitäs olla merkintä 4T, eihän se silloin voi toimia...
elähän nyt...
Kuntoilija
Paikkakunta:
On se
Liittynyt:
5.6.2006 7:43

ViestiKirjoittanut Kuntoilija » 8.6.2006 22:33

Voisiko vika olla siinä että mulla on 3XJ kytkinposki 4DB koneessa?? Onko näissä jotain eroja?
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 8.6.2006 23:33

Jaahas... mistä vuosimallista se kytkinkoppa on? Pirauta maahantuojalle ja kysy onko niillä eroa. Jos varaosanumero eroaa, niin sit on kyllä osassakin eroa. Ja itse kyllä avaisin kytkimen tarkastellakseni mikä siellä vois mättää. Ei se loppupelissä erikoinen kapistus ole. Oikeestaan vaan tanko joka työntää pakan auki. Tai voihan olla että tuossa se vedetään auki... En tiedä.
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
jutila
Paikkakunta:
ala-thames
Liittynyt:
30.11.2004 20:50

ViestiKirjoittanut jutila » 9.6.2006 12:07

Oisko mahollista,että joku rikka on väärässä paikassa? esim.kitkapintojen välissä. Mulla o joskus aikoinaa käyny pvssä moinen kämmi :D Kannattaa tosiaan availla ja tutkia vähän ennenku lähtee kytkinlevykauppaan :p
Bisnes, sano ryssä ku naisen näki..
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 11.6.2006 23:06

Onko 91vm yz80 kovakromi sylinteriä?
s304
Liittynyt:
5.5.2005 18:52

ViestiKirjoittanut s304 » 13.6.2006 10:26

Ajattelin jos vaihtaisi tuon crossin uudempaan niin onko 1999-2003 välillä tullut missään vaiheessa mitään tärkeitä muutoksia?