Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
SMK) kirjoitti:No JOS se iso koneremppa = uusi kampura, KAIKKI laakerit, uus mäntä, uus nokkaketju, uudet venat ja se ON VARMASTI TEHTY, mikäs tossa, eihan sun enää tarvi kun laitattaa iskarit ja ehkä rungosta laakerit niin sullahan on ajolleen ja pidolleen liki uudenveronen pyörä. Ja -03 oli sentäs eka hyvä vuosimalli. Ja jossain enska-ajossa tms. välikaasupöristelyssä noilla pääs ekoilla venoillakin yli 200h.
SMK) kirjoitti:No JOS se iso koneremppa = uusi kampura, KAIKKI laakerit, uus mäntä, uus nokkaketju, uudet venat ja se ON VARMASTI TEHTY, mikäs tossa, eihan sun enää tarvi kun laitattaa iskarit ja ehkä rungosta laakerit niin sullahan on ajolleen ja pidolleen liki uudenveronen pyörä. Ja -03 oli sentäs eka hyvä vuosimalli. Ja jossain enska-ajossa tms. välikaasupöristelyssä noilla pääs ekoilla venoillakin yli 200h.
opa_ kirjoitti:Tarviiko näihin pyöriin todella vaihtaa kampiakselista lähtien kaikki ihan kulutusosana noinkin uudessa pyörässä vai viittaako tuo koneen hajoamiseen?
opa_ kirjoitti:Ja kestääkö suurempi kokoinen vähemmän rasitettu moottori huomattavasti pidempään?