yamari kirjoitti:Niiin. Mutta entäs sitten nämä muut kysymykset?
Sulla oli tämä sama juttu tuolla huolto ja korjaus puolella, ja joku kehoitti vaihtamaan kiertokangen ja laakerin, joten mun vastaus tuli väärälle puolelle...
yamari kirjoitti:Niiin. Mutta entäs sitten nämä muut kysymykset?
ssamis kirjoitti:tietääköhän joku että mikä minun kx85 on? tulppa kastuu tosi usein kun ajaa jonki verra? onkoha siinä jossain joku bensan annostelu vipu? ja sitte aina ku kone on kylmänä nii joutuu yrittää polkea ja kaikkia muitakin konsteja monta kertaa ennen kun lähtee käyntii? siihenkin voisi olla jonkinlainen säädin?
FMF kirjoitti:ssamis kirjoitti:tietääköhän joku että mikä minun kx85 on? tulppa kastuu tosi usein kun ajaa jonki verra? onkoha siinä jossain joku bensan annostelu vipu? ja sitte aina ku kone on kylmänä nii joutuu yrittää polkea ja kaikkia muitakin konsteja monta kertaa ennen kun lähtee käyntii? siihenkin voisi olla jonkinlainen säädin?
Annatko sille tarpeeksi runtua? Eli ajatko riittävän kovilla kierroksilla? Mites kaasarin säädöt?
Siis ei käynnisty kunnolla? Mitä muita konsteja sä käytät, kuin polkemista?
aremirp00 kirjoitti:Mistä ihmeestä löydän kx125 vm95 uuden imukaulan?
Olen selannut jo monta nettikauppaa läpi mutta ei ainakaan silmään ole sattunut ensimmäistäkään.
yamari kirjoitti:APUA, meneekö 03 kampiakseli 02 vm kx 125? Ja mistä on mahdollista selvittää oikea vuosimalli!
jukke96 kirjoitti:Mitkäs näissä -04 ja -05 kawasakeissa on vikana kun tuolla toisessa topicissa puhuttii pahoista suunnittelu- ja valmistusvirheistä?
Ilmanohjaimet eivät käy 03-08 malleihin, laita valokuva koneesta eturattaan puolelta, niin kerron kumpaa mallia se on.yamari kirjoitti:pyörästä löytyy kyllä mikunin tmx38 kaasari.Mutta swingi runko ja katteet ovat 02 mallin