CRhonkkeli kirjoitti:Jep kiitos vain kommenteista..
Tämmöselle harrastelijalle on varmaan tuossa pyörän valinnassa hieman eri speksit kuin jollakin pro-tason ajajilla..
Itseäni ei erityisemmin mitkään pyörän tärinät haittaa, eikä repivyys(jos sillä nyt tarkoitetaan mitä luulen). Itse asiassa juurikin haluan, että kun vääntää vähänkin kaasukahvasta niin silloin pyörä repii semmmoisella voimalla, että kiinni saa pitää. jumalauta se pitää lähtä kuin rusakko puskasta ja nostaa keulaa isommallakin vaihteella.
EXC valintaa puoltaisi myös se seikka, että siinä on hieman isompi tankki sekä kuutosvaihde. Mulla saattaa tulla aika pitkiäkin reissuja sekä suhteellisen pitkämatkaisia pätkiä, joissa voi ajaa vähän lujempaakin..
Muuten tuli vielä mieleen, että mitä eroa on EXC 250 ja EXC 300 moottoreissa muuta kuin suurempi sylinteri? Onko moottorit muuten identtisiä? Pystynkö laittamaan puolikkaaseen 300 sylinterikittiä?
oilburner kirjoitti:Mulla oli 40/170 N8RG ja vaihdoin torstaina 38/168 N2ZW. Ei järisyttävää eroa mutta alhaalta herkempi. Sx putki ja punanen jousi.
CR250 kirjoitti:oilburner kirjoitti:Mulla oli 40/170 N8RG ja vaihdoin torstaina 38/168 N2ZW. Ei järisyttävää eroa mutta alhaalta herkempi. Sx putki ja punanen jousi.
En tiä, ittellä on myös SXS putkisetti, paikallaan... Ajattelin, voisiko olla jäykästä jousesta kiinni, ettei rööri aukene pieniltä kierroksilta. Tuntuu tuo 300 kitti olevan vähän töriskömpi muillakin....
oilburner kirjoitti:CR250 kirjoitti:oilburner kirjoitti:Mulla oli 40/170 N8RG ja vaihdoin torstaina 38/168 N2ZW. Ei järisyttävää eroa mutta alhaalta herkempi. Sx putki ja punanen jousi.
En tiä, ittellä on myös SXS putkisetti, paikallaan... Ajattelin, voisiko olla jäykästä jousesta kiinni, ettei rööri aukene pieniltä kierroksilta. Tuntuu tuo 300 kitti olevan vähän töriskömpi muillakin....
Mitä meinaat ettei rööri aukee? Kyllä mulla ainakin laulaa ihan kunnolla. Minkälaiset välitykset sulla on? Mulla 13/50...