Tuo Tommin proju on kyllä melkonen yritys. Isot propsit jos saat oikeesti jotain hyödyllistä aikaan
Näin teekkarina voisin todeta, että maallikon budjetilla et tule luultavasti saamaan oikeesti hyvää iskaripenkkiä tehtyä.
Jos saat kuitenkin vehkeet raavittua kasaan niin seuraava ongelma onkin tulosten analysointi, niin kuin tossa edellä sanottiinkin. Yhestä videossa tiivistettiin aika hyvin; "So that dyno plot doesn't mean anything without practical testing". Eli jos saat jotain arvoja työnnettyä ulos laitteesta, niin onko mitään vertailupohjaa? Voin jo nyt kuvitella ne lukemattomat pimeät illat kun tujoitan koneen ruutua ja mietin, että mitäköhän helvettiä. Toi vaatii ihan tajuttoman paljon testaamista sekä koneen äärellä että radalla.
Sanottakoon vielä, että fysiikka tulis olla kyllä aika hyvin hanskassa, jotta ymmärtäis mikä vaikuttaa mihinkin ja miksi tulokset on sellasia kun on.. Laitahan jotain speksejä/suunnitelmia tosta toteuttamisesta niin olis helpompi kommentoida/ehdottaa parannuksia..