Tää aihe pitäisi lukita.
jesse juu kirjoitti:Oon samaa mieltää et traktori äänet kuluu pellolle
jo kirjoitti:EDU96E kirjoitti:Tai sitten vain heräät todellisuuteen ja tajuat ettet ole mikään kilpakuski, eikä kaiken tarvitse olla 100% priimaa? Perus harrastelijat pärjäilee kyllä millä vaan markkinoilla olevalla crossilla/endurolla, jos suunnilleen mitat täsmää ja kunhan varaosia löytyy+ huolto pelaa. Ei se niin justiinsa ole..
En tiedä millä pyörällä olet ajanut ei ainakaan profiilin pyörillä ole mitään väliä. Mutta jos ajat oikealla crossipyörällä ja haluat päästä kovaa muuallakin kuin tiellä, niin tässä lajissa kaiken kyllä pitää olla priimaa ja juurikin kohdillaan tai vauhti kärsii. Jos ajaa montulla rinteitä ylös niin se nyt onnistuu ilman jarrujakin.
Olisihan se hienoo jos pääsisi helpommalla, mutta mittaa on sen verran että tarvii olla korkeampi jakkara ja matalemmat jalkatapit ennen kuin jaksaa edes alkaa ajamaan radalla. Kyllä sitä miettii että olisin nyt edes 10cm lyhyempi..
pecu_83 kirjoitti:M-Racer kirjoitti: ...ne kaverit jotka on vaihtaneet takaisin kaksitahtiin ovat selkeästi menettäneet vauhtia samassa hetkessä. Mutta ei kai harrastajalle se vauhti ole kaikki kaikessa
Mä hommasin 2t koska mulla ei ikinä ole ollut semmosta ja vielä kaikenlisäksi 125cc, koska ajattelin että se voisi olla hauska! Kunhan saan piikin säätöihin ja olen vähän opetellut ajamaan niin ajattelin ottaa molemmat pyörät radalle ja kellottaa peräkkäin kierrosaikoja niin näkee kuinka paljon pyörä vaikuttaa. Itse veikkaan että omat kierrosajat ei juuri muutu 125cc vs 450cc.