On hyviä tulppia.
CRhonkkeli kirjoitti:Denson tulpista.. Uskaltaako tuota 300exceehen laittaa? Aina ollu ngk tulppia ja olivat motonetistä loppuneet niin myyjä antoi denson joka siis vastasi Ngk br 7 es. En oo tosiaan ennen kuullukaan koko densosta.
en kyllä noin kuumaa tulppaa laittaisi, mutta kysy joltakin kisakuskilta jolla on samanlainen peli.., ngk:n kasia olen itse käyttänyt 250-500cc crossipyörissä.CRhonkkeli kirjoitti:Kyllä 300:n manuska ainakin sanoo, että br7 es.
mikulov kirjoitti:en kyllä noin kuumaa tulppaa laittaisi, mutta kysy joltakin kisakuskilta jolla on samanlainen peli.., ngk:n kasia olen itse käyttänyt 250-500cc crossipyörissä.CRhonkkeli kirjoitti:Kyllä 300:n manuska ainakin sanoo, että br7 es.
Lämpöarvo kertoo sen että, kuinka paljon tulppa johtaa lämpöä sylinterinkanteen, ja sitä kautta jäähdytysnesteeseen. Mitä pienempi numero, sitä "kuumempi" tulppa.CRhonkkeli kirjoitti:mikulov kirjoitti:en kyllä noin kuumaa tulppaa laittaisi, mutta kysy joltakin kisakuskilta jolla on samanlainen peli.., ngk:n kasia olen itse käyttänyt 250-500cc crossipyörissä.CRhonkkeli kirjoitti:Kyllä 300:n manuska ainakin sanoo, että br7 es.
Mulla ei oo paljon kokemusta näistä pyöristä niin tullu mentyä noiden manuskan ohjeiden mukaan.. Oulun kotarien jällenmyyjä mulle noi br7 es myi ja sanoin kyllä mikä pyörä mulla on :/ . Siis mitä tulppaa tohon nyt kannattais laittaa? Mitä se meinaa käytännössä, että on liian 'kuuma' tulppa?