KTM SX 125

Fifti.
Pyörä:
KTM SX 125
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
26.3.2008 12:16

ViestiKirjoittanut Fifti. » 21.11.2008 17:50

Mr.Ace kirjoitti:
JSB- kirjoitti:
PKS kirjoitti:itse en tehariin panostaisi kun paitsi silloin jos vakioputki menisi sököksi. Ainakin omassa pyörässäni Spes:n putkella ja vakiolla ole tehollisesti juurikaan mitään eroa.


Joten?

laita mehupilli


jooh. huumorinsa kullakin. Noh joku täällä aiemmin kehuskeli et 2 hepoo tois doman putki lisää tehoa ja turhaa sitä nyt vakio putkee ostaa ku joutuu joka tapaukses ostaa uuden putken, saapa sit radalla kehuu et on tehari kiinni ja kulkee TÄYSII;)
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 21.11.2008 18:25

Jos kerran uuden putken joudut pyörääsi ostamaan, niin Doma on varmasti hyvä ratkaisu kotariin.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
mx#9
Liittynyt:
5.12.2008 23:35

ViestiKirjoittanut mx#9 » 5.12.2008 23:39

mitenkäs sx-04:n magneeton puoleinen runkolaakeri ois paras irrottaa, ku näyttäs olevan aika vittumaisesti pois otettavissa?
K31
Liittynyt:
9.12.2004 19:51

ViestiKirjoittanut K31 » 6.12.2008 5:53

helveitin iso leka ja vciinapullo nii joha alkkaa irtoomaan perkele :lol:
Löwen
Liittynyt:
29.7.2007 2:42

ViestiKirjoittanut Löwen » 6.12.2008 14:36

mx#9 kirjoitti:mitenkäs sx-04:n magneeton puoleinen runkolaakeri ois paras irrottaa, ku näyttäs olevan aika vittumaisesti pois otettavissa?
No lämmität sitä laakeripesää ja kopsautat lohkon pöytään niin tippuu ihan itsestään. Ja uudet kun asennat niin samalla tavalla laakeripesä kuumaks ja ite laakeriin kylmäsprayta ja eikun tiputat paikoilleen!
Tupperi
Pyörä:
KTM 125 SX
Liittynyt:
23.11.2005 19:35

ViestiKirjoittanut Tupperi » 6.12.2008 14:47

Löwen kirjoitti:
mx#9 kirjoitti:mitenkäs sx-04:n magneeton puoleinen runkolaakeri ois paras irrottaa, ku näyttäs olevan aika vittumaisesti pois otettavissa?
No lämmität sitä laakeripesää ja kopsautat lohkon pöytään niin tippuu ihan itsestään. Ja uudet kun asennat niin samalla tavalla laakeripesä kuumaks ja ite laakeriin kylmäsprayta ja eikun tiputat paikoilleen!


En ite ainakaan saanu sitä pois pelkästään lämmittämällä, niin irrottivat sitten koneistamolla samalla ku vaihtoivat kiertokangen.
jonttumo
Pyörä:
Ktm
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
24.5.2007 18:17

ViestiKirjoittanut jonttumo » 15.12.2008 18:03

Noniin, talvisuuttima aattelin pyörääni tilata ja löysin stormin nettisivuilta suuttimia.
Eli ovatko nämä:
Tyhjäkäynti-> http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... PRO-46.050
Pää-> http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... =EBC-CR200
Oikeat suuttimen vuoden 2002 Sx kaasuttimeen. Ainakin näyttävät samoilta, mutta aattelin nyt varmistaa kuteski.

Enkä oiken nyt viikolla ehdi suuttimien mittoja tarkastamaan, kun on välimatkaa sen 150km kotia...
Mikju
Pyörä:
Aprilia SR50 Ditech, Ktm SX 125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
9.7.2008 23:25

ViestiKirjoittanut Mikju » 15.12.2008 19:17

Jep, itsellä juuri noita suuttimia omassa kotarissa, 230 pääsuutin ja 55 tyhjäkäynti. Vois olla pääsuutin hitusen isompi.
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 15.12.2008 20:01

no et sä sitten ainakaan tiedä pyörän säädöstä yhtään mitään!!
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 15.12.2008 20:01

Mikju kirjoitti:Jep, itsellä juuri noita suuttimia omassa kotarissa, 230 pääsuutin ja 55 tyhjäkäynti. Vois olla pääsuutin hitusen isompi.


Ajatko jäällä kun sulla on noin isot suuttimet? Itselläni on crossikäytössä talvella #200 pää ja #50 tyhjäkäyntisuutin sekä rikkaampi R1468D neula piikkisessä kotarissa. Kannattaa katsoa omistajan käsikirjan taulukosta suuntaa oikean kokosille suuttimille. Omistajan käsikirjan saa ladattua täältä, jos se on jostain syystä hukassa.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Mikju
Pyörä:
Aprilia SR50 Ditech, Ktm SX 125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
9.7.2008 23:25

ViestiKirjoittanut Mikju » 16.12.2008 0:16

En aja jäällä, ihan perus monttuajoa. Noilla suuttimilla mentiin 15 asteen lämmössäkin, ei minkäänlaisia ongelmia. Ennen kun ruvettiin mitään säätöjä hakemaan, putsattiin kaasari totaalisesti ja katottiin, että kaikki toimii. 200 suuttimesta lähettiin liikkeelle, päädyttiin 230 kun löyty täydelliset säädöt pyörälle.
Morini
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
22.7.2005 18:22

ViestiKirjoittanut Morini » 16.12.2008 20:27

Kumman iso pääsuutin sulla, kun eikös vakio ole 188 kesäkeleille? Itsellä on exc:ssä sx kaasutin ja sxs tehoputki ja kaasuttimessa siis tällä hetkellä 195 pääsuutin, 52 tyhjäkäyntisuutin ja r1469d neula viidennessä lovessa ja on ihan tarpeeksi rikkaalla näille keleille, varmaan kunnon pakkasella pistän 198 tai 200 pääsuuttimen.

Onkos tuolla r1468d neulalla muuten paljonkin eroa vakioon, kun tuossa ohjekirjan säätötaulukossa on se mainittu talveksi?
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 16.12.2008 20:41

Morini kirjoitti:Onkos tuolla r1468d neulalla muuten paljonkin eroa vakioon, kun tuossa ohjekirjan säätötaulukossa on se mainittu talveksi?


Mun pyörä vetää ainakin alhaalta huomattavasti paremmin kylmemmillä keleillä tuolla rikkaammalla neulalla.

En voi millään uskoa että Mikjun pyörä pelaa kunnolla nuon rikkailla säädöillä, ellei se saa jostain reilusti ylimääräistä ilmaa. Voisin kuvitella että, noilla säädöillä joutuu varaamaan repullisen tulppia mukaan joka ajoreissulle...
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Morini
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
22.7.2005 18:22

ViestiKirjoittanut Morini » 16.12.2008 21:06

Jos Mikjulla on vaikka joku laiha neula kiinni, niin on mahdollista että se vaatii noin helvetin ison pääsuuttimen, tai sitten tosiaankin saa ilmaa jostain kunnolla.

Itse taidan pitää tuota r1469d neulaa talvenkin yli kun hyvinhän tuo näyttää pyörivän, ehkä hieman rikkaalla alakierroksien osalta näissä parin asteen pakkasissa, mutta eiköhän pakkaset ala kiristyä tammikuuta kohden.
DeLeTeD
Pyörä:
250 SX
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
19.4.2005 15:48

ViestiKirjoittanut DeLeTeD » 22.12.2008 19:02

Mustakin tuntuu että on pojalla jäänyt neula väärään paikkaan jos noin iso suutin pitää olla, vaikuttaako tyhjäkäynti suutien pyörän käynnistymiseen talvella?