yzäri_92 kirjoitti:Eikös tommosessa 80cc yz:etassaki/cr:rräs riitä tehot aika hyvin? eikös siinäki vajaa 30hp takanakilta ole.
yzäri_92 kirjoitti:niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
dtkx kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
Joo tuota tuo yz mikä on tuossa linkissäs niin sen omisti ennen kun se taas meni oittiselle niin 96 syntyny pontso täältä rantasalmelta Ja itse tuota kävin pari vuotta sitten oittisen pihassa koittamassa
yzäri_92 kirjoitti:dtkx kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
Joo tuota tuo yz mikä on tuossa linkissäs niin sen omisti ennen kun se taas meni oittiselle niin 96 syntyny pontso täältä rantasalmelta Ja itse tuota kävin pari vuotta sitten oittisen pihassa koittamassa
aijaa missäs kuoseis oli? Ja jos sitä noin nuori on käyttäny ni tuski raiskattukaa?
BerZ kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:dtkx kirjoitti:yzäri_92 kirjoitti:niinpä. Paikallisessa mpliikkees tuo yz myynnis, ni luulis että ois iha hyvässä kunnossa. Pitää käydä kahtoo joskus.
aijaa missäs kuoseis oli? Ja jos sitä noin nuori on käyttäny ni tuski raiskattukaa?
Todennäkösesti hyvin huollettu kun on noin nuori kuski.
Herra hiiri kirjoitti:eunikki kirjoitti:Joo elikkäs kumpi se ois kannattavempi ostos 250 2-tahti vai 450cc 4-tahti??:D
Onko aikaisempaa kokemusta lajista ja huolloista, jos ei ole, niin toi 250 2-tahti. Sekin on kyllä turhan raju vehje alottelupyöräksi.