timpax41 kirjoitti:Kyllä minä olen myös samaa mieltä,että kyllä ne rahat vois pistää paljon huonompaan harrastukseen,kuin pyörähommat on.Ja sitäpaitsi tämä on liikuntamuoto,kyllähän ihmiset kauhistelee lajin vaaroja,mutta entäs jalkapallo,jääkiekko,ralliautoilu...kaikissa on omat vaaransa ja voihan sitä vaikka liukastua kotirappusilla.Asenne on kaikilla loistava ja vedetään yhtä köyttä koko porukkaa ja jeesataan toisiamme
pmc kirjoitti:34V ja syyskuussa tulee 30 vuotta motocrossharrastusta täyteen. Aktiivikilpailijana vuoteen 1994 asti, pahan loukkaantumisen takia ajot jäivät vähiin 1994-2001. Motocrossissa aikuisharrastelua vuodesta 2001-> eteenpäin ja enduroa vuodesta 2009. Takana noin 200 kilpailua, nykyisin muutama vuodessa.
yz250f kirjoitti:timpax41 kirjoitti:Kyllä minä olen myös samaa mieltä,että kyllä ne rahat vois pistää paljon huonompaan harrastukseen,kuin pyörähommat on.Ja sitäpaitsi tämä on liikuntamuoto,kyllähän ihmiset kauhistelee lajin vaaroja,mutta entäs jalkapallo,jääkiekko,ralliautoilu...kaikissa on omat vaaransa ja voihan sitä vaikka liukastua kotirappusilla.Asenne on kaikilla loistava ja vedetään yhtä köyttä koko porukkaa ja jeesataan toisiamme
niiiiinpä ja jos mietitään ni eihän motocrossissa oo kuollu ku visiin yks ihminen jos vertaa vaikka road racingiin niinku man saarten tt ajoissa kuolon uhrit on enemmän sääntö ku poikkeus ja tulihan nyt saunomisesta kuolon uhri,että kurapyörä hommat ihan turvallisia ainaki siihe asti ku on järki päässä.
timpax41 kirjoitti:Kyllä joitakin on sattunut.Eräässä kisassa kaveri ajoi puuhun,mut toi alajärven homma ei ole varma oliko kuolinsyy joku muu,kuin ajamisen aiheuttama.Alajärveläiset varmasti tietävät totuuden..
Kyllä niitä valitettavasti sattuu.
jonthu kirjoitti:Mä oon nyt 14v