Syyläreistä puolet peitossa ja hyvin toimi crossissa ja enskassa.
Tattista! Laitoin saman neulan, säädöt ja vähän enemmän pahvia syyläreihin. Nyt toimii niinku sveitsiläinen kellojosko kirjoitti:Mulla samas pyöräs oli 172, 42 ja neula N1EH toisiksi rikkaimmailla.
Syyläreistä puolet peitossa ja hyvin toimi crossissa ja enskassa.
Bream kirjoitti:Workshop manual käteen (löytyy netistä), jos on yhtään taitoa purkaa ja kasata ni räjäytä koko mopo ja kato läpi mitä se on syöny, mistä se on rakennettu. Ettei tartte irvistellä lumien häviämisen jälkeen kun pakoputkessa on hätäsesti paikattu reikä, lohkossa hiusmurtuma jota ei silikooniöljyn peitosta huomaa, moottoriin tehty öljyroppuun uudet jengat avaamatta lohkoja ja kaikki metallipuru on öljyjen seassa koneen pohjalla, iskareita ei ole huollettu varmaan ikinä ja kaasar täynnä sontaa, että kiihdytyspumpun pohjalla on sedimenttikerros.
Näin pieni kokemuksen sana siitä kun ostaa ihan yritykseltä "perushuolletun" pyörän, joka lähtee käyntiin ekalla potkulla, toimii nätisti ja pyörii kuin uutena kaupan pihassa.
pelle000 kirjoitti:Olisi aika vaihtaa RM80:seen männänrenkaan, joten kysynkin täältä! Mäntä on ylhäältä mitattuna 48,5mm, helmoilta mitattuna melkein 49mm. Joten, ostanko 48,5mm vai 49mm renkaan?
201262 kirjoitti:Hiukan kyyninen tarina, mutta käytettynä ostetulla pikkunelarilla ei pitäisi ajaa, ennen kuin kone käyty läpi, jos tulee täystuho sulla on käsissäsi purkupyörä. Olisit vaihtanut piikkiin.