jakke 1080 kirjoitti:Jaahas nyt on namurat testattu mun 250 cr:ssä ja kalliiksi tuli Eka mäntä suli eilen 2h ajon jälkeen ,jonka luulin johtuneen säädöistä .Ja tänään rähähti toinen niistä ja kiertokanki heitti palat ulos kampikammion pohjasta Molemmat lohkot meni palasiksi. Taidan siirtyä wisecoon takaisin vaikka vähän enemmän maksaakin. Eivät ole ainakaan ikinä menneet osiin.
jakke 1080 kirjoitti:Jaahas nyt on namurat testattu mun 250 cr:ssä ja kalliiksi tuli Eka mäntä suli eilen 2h ajon jälkeen ,jonka luulin johtuneen säädöistä .Ja tänään rähähti toinen niistä ja kiertokanki heitti palat ulos kampikammion pohjasta Molemmat lohkot meni palasiksi. Taidan siirtyä wisecoon takaisin vaikka vähän enemmän maksaakin. Eivät ole ainakaan ikinä menneet osiin.
uijui kirjoitti:
Jotain muuta pielessä kuin männän merkki. Kakspuokissa kestää kyllä mäntä ku mäntä 2h, jos ei ole valuvikainen. Tsekkaa nakuttaako se vai onko sikalaihalla. Notta osta alkuperäinen mäntä tai vertexi niillä ajaa puolikkaalla varmaan sen +50h helposti.
jakke 1080 kirjoitti:uijui kirjoitti:
Jotain muuta pielessä kuin männän merkki. Kakspuokissa kestää kyllä mäntä ku mäntä 2h, jos ei ole valuvikainen. Tsekkaa nakuttaako se vai onko sikalaihalla. Notta osta alkuperäinen mäntä tai vertexi niillä ajaa puolikkaalla varmaan sen +50h helposti.
Mulla taitaa olla ajotyylissä vikaa Ei mulla wisecotkaan kestä kun max 60h .Ja kyllähän nuo männät saa mennäkkin(ei kumminkaan ihan 2h välein ) Ja kunhan ei lohkoja särkis. Se kun käy niin lujaa lompakon päälle.
uijui kirjoitti:
No jos et lämmitä vehkeitä tai ajat liian laihalla tai liian pienellä prosentilla/huonolla öljyllä niin kyllähän ne hajoaa. Mulla kestää mäntä sen 20h, jäärataa ja A-luokassa. Mopossa +12heppaa vakioon....
Tietty jos pytty on väljä mäntään, niin ei kestä ei. Mikä sen kangen hajotti?
MaRsY kirjoitti:Mistäs kannattaa mäntää lähtee osteleen kun vertex olis hakusessa? Piikki kx 2006 kyseessä.