Suzuki RM

TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 29.3.2007 10:36

Kannen pultit kiristetään melkeen järjestään n.2.5-3kgm (25-30Nm)

Poljet vaa kovempaa ja annat oikeen määrän kaasua sille ni kyllä se siitä käyntii lähtee.
TeKaMOTO@Youtube
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 29.3.2007 14:28

Tervetuloa kokeilemaan. Sitä on aika moni jannu polkennut ja ei vaan lähde.
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
heneld
Pyörä:
Honda XRV 650
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
8.1.2006 23:43

ViestiKirjoittanut heneld » 29.3.2007 15:05

Oletko tulpan vaihtoa kokeillut? Entäs kaasuttimen säädöt? Itselläni auttoi kun ilmaruuvia pyöräytin puolikierrosta :D
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 29.3.2007 16:59

RMrider kirjoitti:Oletko tulpan vaihtoa kokeillut? Entäs kaasuttimen säädöt? Itselläni auttoi kun ilmaruuvia pyöräytin puolikierrosta :D


Kokeiltu, ei vaikutusta.
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 29.3.2007 18:38

kun yrität sitä käyntiin, niin tuleeko tulppa märäks?
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 29.3.2007 18:39

Kyllä, bensaa tulee ja kipinä on hyvä. Tulppa vaihdettu kaksi kertaa ja molemmilla sama vika ollut heti uutena.
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 29.3.2007 18:53

missäs kunnossa läpät on ja kaasarin bensanpinta? jos pääsee uittaan...
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 29.3.2007 19:37

Molemmat tsekattu ja kunnossa on.
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 29.3.2007 20:38

pistäs lista mitä kaikkee oot tsekannu nii on helpompi ajatella, kun tietää mitkä voi ainakin jättää pois laskuista.
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 29.3.2007 20:59

Eli siis.

- tulppa vaihettu
- läpät tsekattu
- kaasari putsattu ja säädöt kohallee
- mäntä tarkistettu ja kansi oikaistu, kun oli kiero
- sytytys säädettu kohalleen
- pakoaukonsäädin katottu ja toimii
- aivan tuoreella bensalla kokeiltu, edelliset olivat jo talven vanhat
- puristukset katsottu (7bar:ia mahtaakohan olla hyvä vai huono?)

Siinä kaikki mitä muistan :D

Vika siis ilmenu viime syksynä ja yllätti aivan nurkan takaa. Pyörän säätöihin koskin vasta kun vika ilmeni. Kun polkee käyntii ja jos alkaa vähän lupaamaan, pötäsyttää putkesta ja taas poletaan ja kauan.
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 29.3.2007 21:28

änkän reikäputki poikki tai pakoputkistossa häikkää? ei keksi nt kyllä muuta :S

E: vai onko unohtunu ilmanputsarin tilalle pesusuoja :-D
E2: kannattais lukee viesti kunnolla...7 bar puristuksia on mun mielestä liian vähän. oisko vika sittenkin männässä?
Viimeksi muokannut plank päivämäärä 29.3.2007 21:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 29.3.2007 21:35

Epäilen rankasti ja ei oo unohtunu :D
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 29.3.2007 22:03

Aika pieni on 7 barin puristuspaine on. Sen pitäis olla jotain reilun 10 barin luokkaa. Koskas mäntä on viimeksi vaihdettu? Paineiden perustella se on ainakin vaihtokunnossa.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 29.3.2007 22:05

Paineet + oireet => kone auki. Yhdyn poikien mielipiteeseen, väljä on.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Omen
Paikkakunta:
Anttilan suurkaupunki
Liittynyt:
3.10.2004 17:20

ViestiKirjoittanut Omen » 29.3.2007 22:14

Oooke eihän siin sit. Se on sitte lähtävä mäntäkaupoille :D
Jos jotain osaa ei saa jeesusteipillä korjattua, niin on sen osan korjaus turhaa.