SMK) kirjoitti:Kuule voisit viitsiä vaivautua vähän neuvoon ja auttaan jne. antaan jotain lisäarvookin näissä keskusteluissa. Sä tiedät lajista yhtä sun toista muttei selkeestikään kiinnosta oikeesti esim. neuvoo asioissa, mainostat vaan ja se ottaa vähän pattiin, tää on harrastuspalsta ja mun mielestä joko lopetat tyrkyttämisen tai sit rupeet myös neuvoon muita tekniikassa yms. kaikessa mistä tiedät - kun se ei kerta tuu sydämestä/rakkaudesta lajiin ni sit vaan velvollisuudesta, ei toi käy että huutelet vaan ainoostaan mistä ite hyödyt!
Terv. yrittäjä itekin joka on täällä ollu 5x pidempään ku yrittäjänä ja tietää kuinka paljon porukka tarvii helppiä ihan perusasioista alkaen ja aina helppiny ja tökkii sun mentaliteettis kun et anna kellekään mitään, kun et viitti, vaikka tiedät!
Antakaa isännän mainostaa,eihän se keltään meiltä pois ole?
Veikko ei vaan taida ymmärtää,että tuollainen tuputtaminen voi kääntyä itseään vastaan,ja olla jopa haitallista liiketoiminnalle.Minulla ei ole mitään bisneksiä,mutta itse en kyllä kehtais noin useasti omaa putiikkia mainostaa.Saa vielä semmoisen käsityksen,että ei taida oikeen tavara liikkua,tai itse ainakin näin ajattelisin.Mutta jokainen tyylillään.
Olen käynyt myös Veikon puodissa muutama vuos sitten.Silloin ainakin myi kamaa autotallista käsin.Tilaa ilmeisesti knobbylta tai psepartsilta romppeet kun asiakas jotain haluaa?näin oli ainakin ennen...?