pv_bömber kirjoitti:Mites tota takaiskarin paluuvaimennusta säädetään?
E: Ja kun keulassa putkien päässä on semmoset paineilmanipat niin paljon niihin kuuluu laittaa painetta vai onko ne vaan ilmausta varten?
Vastauksia? Kyllä joku varmasti tietää.
pv_bömber kirjoitti:Mites tota takaiskarin paluuvaimennusta säädetään?
E: Ja kun keulassa putkien päässä on semmoset paineilmanipat niin paljon niihin kuuluu laittaa painetta vai onko ne vaan ilmausta varten?
pv_bömber kirjoitti:pv_bömber kirjoitti:Mites tota takaiskarin paluuvaimennusta säädetään?
E: Ja kun keulassa putkien päässä on semmoset paineilmanipat niin paljon niihin kuuluu laittaa painetta vai onko ne vaan ilmausta varten?
Vastauksia? Kyllä joku varmasti tietää.
tatu41 kirjoitti:ja vielä lisään senverran ylempään kysymykseen että kun noita jousia on niin paljon esim 4,4ja 4,0 etujousia niin mikä noista on löysin jousi.???
Eli vissiin niin vanha peli et on vielä etuiskareissa sellaset samanlaiset paineilmaventiilit kun renkaassakin?Kannattaa mitata paljonko niissä on painetta,mutta älä laske kaikkia paineita pois.Joku 1,5-2bar vois olla kokeilun arvoinen ja typpi olis parasta mutta ilmakin käypv_bömber kirjoitti:pv_bömber kirjoitti:Mites tota takaiskarin paluuvaimennusta säädetään?
E: Ja kun keulassa putkien päässä on semmoset paineilmanipat niin paljon niihin kuuluu laittaa painetta vai onko ne vaan ilmausta varten?
Vastauksia? Kyllä joku varmasti tietää.
Koita ei se siitä hajoa,saahan ne sit laskettua pois.Itsellä pidin classikki pyörässä 1,5 bar edessä crossi hommissapv_bömber kirjoitti:Eli ne paineilmaventtiilit on identtiset renkaiden paineilmaventtiileiden kanssa. Siis vehje on vuodelta 1987 eli vanha on. Siinä pumpun alapäässä on sellainen vanha tarra mistä ei paljon selvää saa mutta siinä lukee jotain "max seal pressure 36 psi". Ja 36 psi on jotain 2.5 bar ja ei tuollaset paineet sinne tule itsestään.
willik kirjoitti:Räjäytyskuva on kova sana.
Jouselle on sorvattu cartridgen ulkokuoreen uusi ura mihin jousenpidike/jousilautanen on seger renkaalla oletettavasti kiinnitetty. Tai sitten tehty jousta lyhentämällä. Jompi kumpi.
Holkki on cartridgen sisällä öljytilassa missä mäntä liikkuu. Elikkäs männänvarressa.