Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20

ViestiKirjoittanut jot » 26.2.2007 11:32

Hondapoika kirjoitti:Miksikäs nuo recreatinoal:in sivut ei toimi?


http://216.37.204.206/wps/Honda_OEM/HondaDB.asp

tai

http://216.37.204.206/recreationalnetwo ... ondaDB.asp

Jompikumpi toimii aina, sama sivusto mutta en tiedä miksi he vaihtelevat osoitetta.
TheHanska
Pyörä:
Honda VTR1000F
Liittynyt:
10.7.2006 12:24

ViestiKirjoittanut TheHanska » 26.2.2007 18:08

Kuinkahan paljon bensassa pitää ollaa liikaa öljyä että tulppa menee silleen tukkoon että ei anna enää kunnon kipinää..?
Dirt
Pyörä:
250f
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.9.2004 16:53

ViestiKirjoittanut Dirt » 27.2.2007 18:39

Aika paljon pitää olla, kaasarin säädöillä saa todella helposti rikki.
Näin on
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 27.2.2007 19:39

HoLe kirjoitti:Onko puristukset tallella? Jos entinen omistaja ei tiennyt milloin mäntä on vaihdettu, niin kyllä se kannattaa vaihtaa.


puristukset tuntuvat kyllä aika vähäisiltä, mutta kun jokunen ajotunti sitten katsoin pakoaukosta niin sylinteri ja mäntä näytti olevan ihan kunnossa..
JukkaJ
Liittynyt:
27.2.2007 23:17

ViestiKirjoittanut JukkaJ » 28.2.2007 11:21

Sopiiko -85 vuosimallin 125CR:ään uudemman mallin takaiskari?
1985 vuosimallissa on ulkoinen iskarin nestesäiliö ja uudemmissa se on poikittain iskarin yläpäässä.

"Mökkicrossista" on iskari poikki ja noita vanhempia iskareita ei meinaa löytyä mistään. Jos jollain on hyviä ideoita, mistä löytäisi sopivan takaiskarin, niin kerro tänne tai laita meiliä jayjay@suomi24.fi
TheHanska
Pyörä:
Honda VTR1000F
Liittynyt:
10.7.2006 12:24

ViestiKirjoittanut TheHanska » 28.2.2007 11:55

Ku saattaapi olla että meni kahet öljyt bensan sekaa ja vähä ylimäärästäki voi olla eli jotai ~7% bensaa saattaa olla ja meni tulppa sitte rikki. Pitkästä aikaa ku laitoin tuota CRrää käyntii. vähän aikaa kävi mutta sitte sammu ja tulppa oli ihan märkä. vasta säädetty kaasari talvisäätöihinsä ihan liikkeessä. sen jälkee ei oo ajettu.
TheHanska
Pyörä:
Honda VTR1000F
Liittynyt:
10.7.2006 12:24

ViestiKirjoittanut TheHanska » 28.2.2007 11:56

Paljonko sen ilmaruuvin (eikö se ole ilmaruuvi ku pyörittelee sitä imua?) pitäs olla vakiona auki -97 125 CRssä?
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 28.2.2007 20:29

emilio kirjoitti:nyt kävi silleen että kun olin ajelemassa niin korkeilla kierroksilla ei oikeen pelittänyt kunnolla, kierrokset ei tahtonu pysyy korkealla. kun sammutin, ei lähtenyt kun työntämällä käyntiin eikä pysy käynnissä matalilla kierroksilla.
entinen omistaja ei tiennyt koska mäntä oli viimeksi vaihdettu, niin onkohan nyt mäntä loppuunkulunut vai onko kyseessä jotain suurempaa?

enää ei lähde käyntiin ainakaan polkemalla.


polkemalla kun yrittää käynnistää niin ei edes lupaa (ennen lähti heti käyntiin) ja muutaman polkasun jälkeen pamahtaa seokset putkessa.. työntämällä lähtee käyntiin mutta booaa ja tuntuu aika vaisulle, sammuu matalilla kierroksilla.
mikä vikana?
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 28.2.2007 20:49

Ootko kattonu kaasariin?? Mulla kävi joskus niin, että tyhjäkäynti suutin meni tukkoon ja oireet oli just tollaset. Avaa siis kaasari ja putsaa kaikki suuttimet paineilmalla.
TeKaMOTO@Youtube
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 28.2.2007 20:52

Vaiha ny ekaks uus tulppa, mut kuulostais siltä, et ois aika tehä jo moottorillekkin remppaa.
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 28.2.2007 21:26

TheHanska kirjoitti:Paljonko sen ilmaruuvin (eikö se ole ilmaruuvi ku pyörittelee sitä imua?) pitäs olla vakiona auki -97 125 CRssä?


yleisin on se 1,5 kierrosta auki. Yks kunnon säätäjä sano, että tk suuttimen yks numero vastaa 3,5 kierrosta ilmaruuvia. Muistaakseni se oli näin, voi toki olla , että se olikin 3. Näin ainakin mikunin suuttimien jako menee.
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 28.2.2007 22:28

Oretna kirjoitti:Vaiha ny ekaks uus tulppa, mut kuulostais siltä, et ois aika tehä jo moottorillekkin remppaa.


tulppa on vaihettu, ei ollut siitäkiinni.. pitää avata sylinteri kun kerkiää ja katella sitten mikä on vikana..
TheHanska
Pyörä:
Honda VTR1000F
Liittynyt:
10.7.2006 12:24

ViestiKirjoittanut TheHanska » 1.3.2007 11:57

plank kirjoitti:
TheHanska kirjoitti:Paljonko sen ilmaruuvin (eikö se ole ilmaruuvi ku pyörittelee sitä imua?) pitäs olla vakiona auki -97 125 CRssä?


yleisin on se 1,5 kierrosta auki. Yks kunnon säätäjä sano, että tk suuttimen yks numero vastaa 3,5 kierrosta ilmaruuvia. Muistaakseni se oli näin, voi toki olla , että se olikin 3. Näin ainakin mikunin suuttimien jako menee.


Jeps. Kiits :) Nyt onki CR sitte taas osina tallissa :D
oli yrittäny leikata kiinni ku seiso kesällä aika pitkään enkä ollu öljyä laittany männälle :/
Katteetki maalauksessa ja kaikkea kivaa. jousen laakereita vaihtoon nii ei oo väljyyttä enää perässä ollenskaa :P
_epe_
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
18.7.2005 17:23

ViestiKirjoittanut _epe_ » 1.3.2007 14:02

nyt avasin sylkän niin oli leiponu kiinni, ei pahasti. miksköhän on leiponut kun pitäis saada tarpeeks öljyä (reilu3%) ja jäähdytysnesteetkin on niiku pitää. tulppa on sellai ruskea niinku pitääkin.. ?
Renthal
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
12.9.2003 16:41

ViestiKirjoittanut Renthal » 1.3.2007 14:08

emilio kirjoitti:nyt avasin sylkän niin oli leiponu kiinni, ei pahasti. miksköhän on leiponut kun pitäis saada tarpeeks öljyä (reilu3%) ja jäähdytysnesteetkin on niiku pitää. tulppa on sellai ruskea niinku pitääkin.. ?


Ootko muistanut lämmittää koneen kunnolla ennen liikkeelle lähtöä? Näes, mäntä lämpenee huomattavasti nopeammin kuin sylinteri josta seuraa välyksien pienentyminen ja mahdollisesti kiinnileikkaaminen.
Vaihdoin siniseen.