KTM SX 125

uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 5.3.2009 20:26

Anac7 kirjoitti:Kaipailisin kokemuksia laatikkoöljyistä, mitä olette käyttäneet.
Motorex:ia suositellaan, mutta muita vaihtoehtoa joihin olette olleet tyytyväisiä?


Teboil 75w-90.
Allekirjoitus poistettu. *****
valtsuu
Pyörä:
Yamaha Aerox, Honda Monkey 125cc, Aprilia Rs 125 -09
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
9.5.2007 15:19
ktm

ViestiKirjoittanut valtsuu » 7.3.2009 8:38

Sopiiko piikkiseen crossiin kasikymppisen änkkäri, eikö ne samaa tavaraa ole?
Roxstage
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 7.3.2009 9:06

valtsuu kirjoitti:Sopiiko piikkiseen crossiin kasikymppisen änkkäri, eikö ne samaa tavaraa ole?


Kyllä ne on ihan eri tavalla mitoitettu...
Voi kasikympin änkkäri ahdistaa piikissä aika hyvin.
pikku_pekka
Liittynyt:
12.5.2008 19:07

ViestiKirjoittanut pikku_pekka » 3.4.2009 18:54

minkähänlainen mahtas olla piikkinen säksä noin enduro ajossa?
onko jousitus jäykkä originellina enskaan?
jaksaako mennä metsässä hyvin?
ootteko minkälaisia valovirityksiä tehny näihin pyöriin?
|mikael|
Liittynyt:
4.4.2009 22:27

ViestiKirjoittanut |mikael| » 4.4.2009 22:42

tuli tossa ostettua ktm sx 125 -05, eilen vaihoin männän vehkeestä, ja mielestäni vaihto onnistui ongelmitta ja käy hyvin. Ainoa ongelma mihin vastausta ite en oo vielä keksiny olis sellanen et ajaessa tiputan kierrokset ja meinaa välillä pyörä ite alkaa niistä nostamaan, ja kone huutaa minkä jälkee on usein vaihtoehtoina ollu sammuttaa peli taikka kaasuttaa ite vielä kovempaa nii kierrokset tippuu. Elikkä mikä vois olla mahollinen vika? sitte vielä mietin noita tulppia, et itellä on nyt br9eg, mut onko muitakin mahollisia vaihtoehtoja?
Kiitos vastauksista jo etukäteen. :)
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 5.4.2009 9:46

eihän saa imuvuotoa mistään, laitoithan vaihtaessasi männän uuden sylinterin alatiivisteen? Onko imukaula ehjä?
|mikael|
Liittynyt:
4.4.2009 22:27

ViestiKirjoittanut |mikael| » 5.4.2009 11:38

PKS kirjoitti:eihän saa imuvuotoa mistään, laitoithan vaihtaessasi männän uuden sylinterin alatiivisteen? Onko imukaula ehjä?



Ei saa mielestäni imuvuotoa mistään, ja kaula on ehjä. Vaihdoin myös uuden alatiivisteen. Onks mahollista että johtuis jostain kaasarin säädöistä? Meinaan, näin yleensä pyörä toimii hyvin, mutta välillä alkaa nostamaan kierroksia ite.
Mikju
Pyörä:
Aprilia SR50 Ditech, Ktm SX 125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
9.7.2008 23:25

ViestiKirjoittanut Mikju » 15.4.2009 21:05

Sopiikos 250 2t muovit samanvuotiseen 125? Ei oikein taho löytyä kokonaisia muovisatseja tähän 03 kotariin.
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 15.4.2009 21:57

Mikju kirjoitti:Sopiikos 250 2t muovit samanvuotiseen 125? Ei oikein taho löytyä kokonaisia muovisatseja tähän 03 kotariin.

Kyll käy...
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Mikju
Pyörä:
Aprilia SR50 Ditech, Ktm SX 125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
9.7.2008 23:25

ViestiKirjoittanut Mikju » 15.4.2009 22:03

Kiitos todella paljon!
funktio
Liittynyt:
8.5.2008 3:41

ViestiKirjoittanut funktio » 17.4.2009 22:44

pikku_pekka kirjoitti:minkähänlainen mahtas olla piikkinen säksä noin enduro ajossa?
onko jousitus jäykkä originellina enskaan?
jaksaako mennä metsässä hyvin?
ootteko minkälaisia valovirityksiä tehny näihin pyöriin?


hei vain pikku-pekka. oon rakentanut -07 sx:stä enduron. valot ja kaikki. rahaa on mennyt sen tuhat euroa eikä loppua näy. kalliiksi tulee. kaikki osat on kuitenkin uusia. käytettynä saat paljon halvemmalla. ois kannattanut ostaa exc suorilta käsiltä, mutta minusta exc on tehoton verrattuna sx:ään.
valovehkeiden ja enskavaimentimen asentamisen jälkeen vääntöä on tullut lisää. vakio sx on kuitenkin tarpeeksi vääntävä ja voimakas metsään. jos valoja et tarvi niin huolla vain iskarit liikkeessä (itse jos osaat) ja pyydä poistamaan ainakin yhdet simmit sieltä keulaputkista ja takaiskarista. sitten metsään. tai en ole varma siitä etuiskarista sillä mulla on 2006 malliset exc:n keulaputket, niihin en ole tehnyt muutoksia. -07--> on kaksoiskammiokeula josta mulla ei ole kokemuksia. takavanteen koolla en ole huomannut mitään väliä onko se 18 vai 19 tuumaa. joku muu voi valaista tästä. minun kohdalla (vauhdittomuudella) eroa ei huomaa.
kuitenkin iskarit sen enskan tekee. niitä säätämällä saat pyörästä kuin pyörästä enduroon sopivamman. kovaa työtä vain ja paljon tunteja tutulla polulla. piikki on kuitenkin piikki vaikka mitä tekisi. ei se hirvittävän vääntäväksi ikinä muutu. ei edes rahalla.
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 18.4.2009 1:17

Domizz kirjoitti:
Mikju kirjoitti:Sopiikos 250 2t muovit samanvuotiseen 125? Ei oikein taho löytyä kokonaisia muovisatseja tähän 03 kotariin.

Kyll käy...


Ei muuten käy. Puolikkaassa tuli jo 03 toi yhtenäinen perämuovi, piikissä vast 04. :nörtti:
janowsky
Pyörä:
KTM Exc 200cc
Paikkakunta:
Keuruu
Liittynyt:
23.5.2007 9:39

ViestiKirjoittanut janowsky » 21.4.2009 14:14

No mistä tohon 125 -03 sx:ään saa muovit?
kozi
Pyörä:
KX250F
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
22.4.2006 15:38

ViestiKirjoittanut kozi » 21.4.2009 14:38

http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... eePage=353

Tuolla näyttäisi ainakin jotain muoveja olevan-->
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 24.4.2009 19:41

Oletetaan, että on ktm sx -06 125cc 3000€ sekä samanmallinen pyörä, mutta -07 ja hintaeroa on 700€

Onko tämä vuoden uudempi pyörä 700€ väärti. Ja tottakai oletus on, että molemmat on huollettu samallalailla..

Testasin kaverin sx -05 ja tuntu että sillä pääsi hirmu kovaa! Varmasti menin sillä kovempaa ku mun ex 250yzf :P kakstahtimiehiä ;)
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"