Suzuki RM

Henkka90
Liittynyt:
1.6.2005 15:35

ViestiKirjoittanut Henkka90 » 30.3.2007 13:53

Kysympä tähän välliin että minkälaisella vehkeellä nuo puristukset pystyypi mittaamaan?
Polle ja ranteiden venyttäjä:
http://www.motot.net/galleria/26423
Kampi-Akseli
Pyörä:
Honda NSR 125R -02
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
22.8.2006 20:01

ViestiKirjoittanut Kampi-Akseli » 30.3.2007 14:24

Suzuki on paska merkki. Oli virhe ostaa PV....
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 30.3.2007 15:55

Henkka90 kirjoitti:Kysympä tähän välliin että minkälaisella vehkeellä nuo puristukset pystyypi mittaamaan?

Puristuspaine mittarilla, joka laitetaan tulpanreikään, kiristetään ja poljetaan muutama polkaus. :D
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 30.3.2007 15:57

Kampi-Akseli kirjoitti:Suzuki on paska merkki. Oli virhe ostaa PV....

Ei Suzukin rossit perseestä oo. Kaikki mopot on perseestä ku ei ne kule mihinkään (tai siis ainakaan rossin jälkeen :P ) :D
Henkka90
Liittynyt:
1.6.2005 15:35

ViestiKirjoittanut Henkka90 » 30.3.2007 16:24

HoLe kirjoitti:
Henkka90 kirjoitti:Kysympä tähän välliin että minkälaisella vehkeellä nuo puristukset pystyypi mittaamaan?

Puristuspaine mittarilla, joka laitetaan tulpanreikään, kiristetään ja poljetaan muutama polkaus. :D


Minkähän hintainen peli seo?
Polle ja ranteiden venyttäjä:
http://www.motot.net/galleria/26423
Seesami
Pyörä:
Nismo
Paikkakunta:
Rannikko
Liittynyt:
21.4.2005 19:22

ViestiKirjoittanut Seesami » 2.4.2007 20:06

Noin 20e
GLHF
wings128
Liittynyt:
7.8.2006 18:23

ViestiKirjoittanut wings128 » 6.4.2007 11:19

-96 250cc rm, sylinterin paineet 140-145psi onko ok? käynnissä vapaa pysyy päällä mutta kun peli on sammuksissa niin ei meinaa mennä millään vapaalle, onkohan vaihteensiirtäjä kulunut vai missä vika?
taalasmaa
Liittynyt:
1.5.2006 20:16
RäMä ei kulje

ViestiKirjoittanut taalasmaa » 6.4.2007 14:25

No nythän myö poijjaat kaivattees apuuja...
Eli onkelmana on että meitin -93 80cc pyörä ottaa hyvin kierroksia "vapaalla" mutta kun lähtee ajamaan alkaa röpöttämään eikä ota kierroksia kunnolla joten ei myöskään liiku normaaliin tahtiin..
Viime kesänä pytty porattu. ja tietty uusittu mäntä.
Ajettu sen jälkeen n.4h
Vika ilmestyi viime syksynä ja talven peli seisoi varastossa ja nyt kun olis ajokelit taas pitäis vika saada korjattua.
Tarkastettu männän kunto , kaasari purettu osiin ja putsattu mutta edelleen vika on ja pysyy...
Mistähänpäin pitäis alkaa vikaa hakemaan kun ei kaasarin säädöillä ainakaan tunnu olevan asiaan paljoa vaikutusta. Tulppakin on viime kesänä uusittu.
apuja kiitos.. =)
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30
Re: RäMä ei kulje

ViestiKirjoittanut SMRacing » 6.4.2007 14:37

taalasmaa kirjoitti:No nythän myö poijjaat kaivattees apuuja...
Eli onkelmana on että meitin -93 80cc pyörä ottaa hyvin kierroksia "vapaalla" mutta kun lähtee ajamaan alkaa röpöttämään eikä ota kierroksia kunnolla joten ei myöskään liiku normaaliin tahtiin..
Viime kesänä pytty porattu. ja tietty uusittu mäntä.
Ajettu sen jälkeen n.4h
Vika ilmestyi viime syksynä ja talven peli seisoi varastossa ja nyt kun olis ajokelit taas pitäis vika saada korjattua.
Tarkastettu männän kunto , kaasari purettu osiin ja putsattu mutta edelleen vika on ja pysyy...
Mistähänpäin pitäis alkaa vikaa hakemaan kun ei kaasarin säädöillä ainakaan tunnu olevan asiaan paljoa vaikutusta. Tulppakin on viime kesänä uusittu.
apuja kiitos.. =)


Tarkasta läppien kunto.
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: RäMä ei kulje

ViestiKirjoittanut 201262 » 6.4.2007 15:11

taalasmaa kirjoitti:No nythän myö poijjaat kaivattees apuuja...
Eli onkelmana on että meitin -93 80cc pyörä ottaa hyvin kierroksia "vapaalla" mutta kun lähtee ajamaan alkaa röpöttämään eikä ota kierroksia kunnolla joten ei myöskään liiku normaaliin tahtiin..
Viime kesänä pytty porattu. ja tietty uusittu mäntä.
Ajettu sen jälkeen n.4h
Vika ilmestyi viime syksynä ja talven peli seisoi varastossa ja nyt kun olis ajokelit taas pitäis vika saada korjattua.
Tarkastettu männän kunto , kaasari purettu osiin ja putsattu mutta edelleen vika on ja pysyy...
Mistähänpäin pitäis alkaa vikaa hakemaan kun ei kaasarin säädöillä ainakaan tunnu olevan asiaan paljoa vaikutusta. Tulppakin on viime kesänä uusittu.
apuja kiitos.. =)
Kuulostaa että olisi rajusti rikkaalla,ilmanputsari muurautunut umpeen?pese liuottimella ja öljyä...
taalasmaa
Liittynyt:
1.5.2006 20:16

ViestiKirjoittanut taalasmaa » 6.4.2007 21:49

läpät menee varmaan ostoslistalle ilman että niitä tarkastan , mutta sen verran aloittelija olen että eikös tuo seos säätö ole ihan tuosta perus ilmaruuvista säätö?
noviisi kun on niin menee kokeilemalla opetteluks... =)
Katsoin tuota räjäytyskuvaa (www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm) ja en mä siitä muuta säätöä seokselle löydä... kuvan osa nro.36
Kuinka väärässä olenkaan???
ilexxx
Pyörä:
Suzuki RM125 -06
Paikkakunta:
Mäkkylä
Liittynyt:
20.6.2005 0:05

ViestiKirjoittanut ilexxx » 6.4.2007 21:58

Hieman. Eniten taitaa vaikuttaa pääsuuttimen koko ja neulan asento. Niitä voit kokeilla säätää. Ja tosiaan katso ettei putsari ole aivan muurattuna, läpät varmuudeks vaihtoon. Noilla luulis ratkeevan.
taalasmaa
Liittynyt:
1.5.2006 20:16

ViestiKirjoittanut taalasmaa » 6.4.2007 22:06

ok..tack näistä neuvoista ja asiaan palataan mikäli ei homma ala luistamaan.. =)
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50

ViestiKirjoittanut 201262 » 6.4.2007 22:08

taalasmaa kirjoitti:läpät menee varmaan ostoslistalle ilman että niitä tarkastan , mutta sen verran aloittelija olen että eikös tuo seos säätö ole ihan tuosta perus ilmaruuvista säätö?
noviisi kun on niin menee kokeilemalla opetteluks... =)
Katsoin tuota räjäytyskuvaa (www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm) ja en mä siitä muuta säätöä seokselle löydä... kuvan osa nro.36
Kuinka väärässä olenkaan???
Mieti vähän sitä ilmaruuvi asiaa...mistä kone sen ilman imee, luisti alhaalla ja luisti ylhäällä,eli niillä ruuveilla ei ole mitään merkitystä kun luisti on katossa,eli kaasu auki.Ainoa mikä vaikuttaa on suuttimen koko.
ilexxx
Pyörä:
Suzuki RM125 -06
Paikkakunta:
Mäkkylä
Liittynyt:
20.6.2005 0:05

ViestiKirjoittanut ilexxx » 6.4.2007 22:15

Niinhän se on.
Kyllähän se ruuvien vääntely auttaa... JOS ajat tyhjäkäynnillä tai abaut kaasu yhden kymmenesosan tai vähemmän auki. Kaikkein helpointa on ajaa kaasu aina pohjassa, sillon ei muuta ku lähinnä pääsuutinta tartte miettiä :D