Kawasaki Kx

201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut 201262 » 18.11.2012 16:29

jorggi kirjoitti:Käykö kawasaki kx 125 vm 2003:een kx 125 2005 vm sylinteri? missä vuosi mallissa se sylinterin malli/muoto muuttuu?

03-08, samoja pyöriä, -02 ihan eri laite.
Awee
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
16.11.2011 10:25
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Awee » 26.11.2012 18:46

Millainen tollanen kx125 vm,1989 on tehoiltaan? joku puhu että ei kauhean hyvä... mites ton vuotisen pakoaukon säädin, onko siinä edes sellaista?
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut 201262 » 26.11.2012 19:38

Awee kirjoitti:Millainen tollanen kx125 vm,1989 on tehoiltaan? joku puhu että ei kauhean hyvä... mites ton vuotisen pakoaukon säädin, onko siinä edes sellaista?

Näitä aina vaan joku jaksaa kysellä, ja vastaus on aina sama: Jos se on kunnossa tehoa on riittävästi, todennäköisesti ton ikäinen mopo on aivan paska, joka hädintuskin käy.
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Parta779 » 28.11.2012 20:17

On niitä hyviäkin, kaverin 91 kawasaki kx:llä ajaneena voin sanoa että oli siinäki tehoa.
Kuutioita 82cc.
It Ain't fast without mixed gas!
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 7.12.2012 19:44

Parta779 kirjoitti:On niitä hyviäkin, kaverin 91 kawasaki kx:llä ajaneena voin sanoa että oli siinäki tehoa.
Kuutioita 82cc.


Ei siinä kyllä tehoa ole.. kasikymppisissä on vaan se ominaisuus että ne ei paina mitään niin teho/painosuhde on korkea.
Pöö
JontteH
Pyörä:
Derbi DRD Racing SM -10, Husqvarna SM 125 -08
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
5.9.2010 0:46
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut JontteH » 7.12.2012 20:58

No eihän se niiden synti ole. :D
[X] M 15.4.11 [X] A1-harkat 27.4.12 [X] A1 18.7.12 [X] kilvelle [X] lipalle [X] ympäri [X] sakot [X] kortin menetys
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Parta779 » 7.12.2012 22:36

No näihän se tieten on!
Mutta kyllä mä väitän että tosta mu hondasta ihan kiitettävästi irtoaa tehoa noin pieneks moottoriks.
It Ain't fast without mixed gas!
^^jünther^^
Liittynyt:
16.4.2006 20:24
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut ^^jünther^^ » 8.12.2012 14:33

Tehoonkin vaan tottuu niin nopeesti, ajeleppa sillä 85 muutama vuos ni tuntuu jo aika pieneltä :D

Täällä ku noista kawoista juttua niin mimmonen pyörä olis tuommone kawasaki kx450 f
Olen vähän noita nelareita pelännyt huoltojen takia , lähinnä sen takia kun ei kokemusta nelareista ole, Kuinka usein pitäs tehä koneelle mitäkin? mäntää vaihtaa ja alakerralle millon mitäki?
littlehondacr-rider
Pyörä:
Husqvarna cr125 2011
Paikkakunta:
pudasjärvi
Liittynyt:
26.6.2012 2:27
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut littlehondacr-rider » 8.12.2012 15:27

[/quote]Täällä ku noista kawoista juttua niin mimmonen pyörä olis tuommone kawasaki kx450 f
Olen vähän noita nelareita pelännyt huoltojen takia , lähinnä sen takia kun ei kokemusta nelareista ole, Kuinka usein pitäs tehä koneelle mitäkin? mäntää vaihtaa ja alakerralle millon mitäki?[/quote]
itse olen aina ollut sitä mieltä että nelarin männänvaihtoväli on turvallinen 100-150h välillä tai ainakin käyttää tarkistamassa kone. ;)
se ei pelaa joka pelkää, se ei aja joka ei uskalla ;)
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Parta779 » 8.12.2012 22:58

Eihän noissa nelareissa niitä mäntiä tartte miettii, toisin kuin 2-tahtereissa.
Toki pitäähän se niissäkin väillä. Itellä ei mitään hajua, mutta toi 100h vois kuulostaa ihan järkevältä
It Ain't fast without mixed gas!
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut jot » 11.12.2012 1:13

pikkunelarilla ei kohtalaisessakaan crossi ajossa kannata yli 100h ajaa männällä.

samanlailla niitä mäntiä nelitahtiin pitää vaihtaa. erona nyt se että kun verrataan 125cc 2t ja 250 4t nii kyllä sen 250 pyörän männällä hetken pitempään menee suuremman halkaisijan takia.

isolla nelarilla olen pitäny vaihtovälinä n.80h nyt mittarissa 65h ja alkaa kyllä jo huomaamaan.

köröttelyähän nyt ajaa maailmantappiin asti, mutta männän vaihto on niin halpa homma että se kannattaa tehdä ajoissa.
juusso
Pyörä:
Yamaha yz 250 -10, cbr 900 -99
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.8.2009 20:33
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut juusso » 22.12.2012 11:28

Tietäisikö joku mistä voisi ladata huoltokirjan 2008 250 2t kawalle? Ilmeisesti sama kirja pätee 2003-2008 malleihin.
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 22.12.2012 12:13

juusso kirjoitti:Tietäisikö joku mistä voisi ladata huoltokirjan 2008 250 2t kawalle? Ilmeisesti sama kirja pätee 2003-2008 malleihin.


Noin 3 sekuntia viestisi lukemisen jälkeen, ensimmäinen linkki auki kuukkelista ja näyttää jokseenkin validilta kamalta:
http://www.mediafire.com/?ny0fmygyz2m

Katso jos tuosta on apua.
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
juusso
Pyörä:
Yamaha yz 250 -10, cbr 900 -99
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.8.2009 20:33
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut juusso » 5.1.2013 10:53

JayDaddy kirjoitti:
juusso kirjoitti:Tietäisikö joku mistä voisi ladata huoltokirjan 2008 250 2t kawalle? Ilmeisesti sama kirja pätee 2003-2008 malleihin.


Noin 3 sekuntia viestisi lukemisen jälkeen, ensimmäinen linkki auki kuukkelista ja näyttää jokseenkin validilta kamalta:
http://www.mediafire.com/?ny0fmygyz2m

Katso jos tuosta on apua.


Juu kyllähän tuo toimi, kiitoksia! :)
jontte92
Pyörä:
Husqvarna CR250
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.12.2012 23:00
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut jontte92 » 9.1.2013 17:03

Olis tämmönen ongelma tässä, että olen vaihtamassa sylinteriä tuohon mun 125 kuutoiseen kx:ään joka on vm.-91. Niin vanhassa sylinterissä on tukittu pa-säätimet ja uudessa ei ole romuja mukana, joten onko tuosta niinkään hyötyä näissä vanhemmissa menopeleissä? kannattaako alkaa laittamaa uusia osia siihen ? ja miten se kannattais uuesta sylinteristä tukkia ?