_Jre_ kirjoitti:Mites onko kellään kokemusta semmosesta että kaasarin luisti todellakin kuluis väljäks näissä? Itellä ihan kiiltävä toiselta puolelta ja saattas olla mahdollinen syy pienelle imuvuodolle joka on aikansa jo kiusannu. Tuntuu muuten vähän uskomattomalta toi 250e hinta yhelle luistille, kun koko kaasarin saa jo 400 eurolla.?!
ritso kirjoitti:Se änkkä aukeaa sieltä ihan takaosasta siihen tarkoitetulla avaimella.
Itselläni pyörässä ei ole ohjekirjan säädöt vaan itse olen säätänyt pyörän siten että parhaiten toimii, eikä käy liian rikkaalla eikä laihalla. Omaa kotaria saa polkea 10 kertaa käyntiin jos ei polkaise kunnolla. Kunnon polkaisulla se lähtee yleensä heti käyntiin.
Minkä kokoinen pyörä sinulla on ja mitkä suuttimet paikallaan ?
poravasara kirjoitti:ritso kirjoitti:Se änkkä aukeaa sieltä ihan takaosasta siihen tarkoitetulla avaimella.
Itselläni pyörässä ei ole ohjekirjan säädöt vaan itse olen säätänyt pyörän siten että parhaiten toimii, eikä käy liian rikkaalla eikä laihalla. Omaa kotaria saa polkea 10 kertaa käyntiin jos ei polkaise kunnolla. Kunnon polkaisulla se lähtee yleensä heti käyntiin.
Minkä kokoinen pyörä sinulla on ja mitkä suuttimet paikallaan ?
250 2t.
Pääsuutin 170, neula n8re vai mikälie, sokka alimmassa lovessa. Tyhjäkäyntisuuttimesta ei toistaiseksi tietoa. Ilmaruuvi 1,5 kierrosta auki.
Kesällä lähti poikkeuksetta ekalla käyntiin. Vieläkin lähtee kun on tallin jäljiltä lämmin mutta kylmettyään ei kunnolla.
Putki täytyy siis kiikuttaa ilmeisesti ammattilaiselle kun kyseistä avainta ei omasta tallista löydy..?
OA243 kirjoitti:JT Sprocketsilta löytyy todella kattavasti kaikki rataskoot. 13/40 näyttäis olevan vakio.
http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/4090